[B4 Coupe ABK] Strzelanie z wydechu..o co chodzi??
[B4 Coupe ABK] Strzelanie z wydechu..o co chodzi??
Mam pytanko czy strzelanie z wydechu po redukcji z 4na3 lub z 3na2 w trakcie ostrzejszej jazdy powinno mnie martwic??? :roll: chodzi mi o to czy ma to zly wplyw na silnik i czym jest to spowodowane?? dodam ze nie katuje silnika poprostu czasem jezdze dynamiczniej ale obroty po redukcji nie przekraczaja 5000rpm.
sama taka jazda może mieć nie najlepszy wpływ na żywotność podzespołów silnika, pomijam oczywiście Twój portfel (czytaj spalanie), przyjrzyj się zapłonowi (w ABK musi być porządnie ustawiony tutaj czarekj ci pomoże ale poszukaj bo było o tym wiele razy), no i oczywiście pytanie, czy masz na gaz? :?:
Re: [B4 Coupe ABK] Strzelanie z wydechu..o co chodzi??
Silnik otrzymuje zbyt bogatą mieszanke paliwa. Jeżeli zapłon ustawiłes prawidłowo to szukaj przyczyny w czujniku temperatury silnika, regulatorze ciśnienia paliwa lub rozregulowanym przepływomierzu. Mimo to powtórz procedure regulacji zapłonu jeszcze raz.. Znacznim musi "stać" w miejscu po zablokowaniu.Mast26 pisze:Mam pytanko czy strzelanie z wydechu po redukcji z 4na3 lub z 3na2 w trakcie ostrzejszej jazdy powinno mnie martwic??? :roll: chodzi mi o to czy ma to zly wplyw na silnik i czym jest to spowodowane?? dodam ze nie katuje silnika poprostu czasem jezdze dynamiczniej ale obroty po redukcji nie przekraczaja 5000rpm.
No i przydałoby się byś uszczelnił wydech.
Re: [B4 Coupe ABK] Strzelanie z wydechu..o co chodzi??
Wielkie dzieki czarekj wlasnie o taki odzew mi chodzilo,dzieki za pomoc :!: wiec zaczne od dokladnej regulacji zaplonu i zobaczymy co bedzie dalej. powiedz mi jeszcze jedno czy zbyt bogata mieszanka i co za tym idzie strzelanie z wydechu ma bardzo szkodliwy wplyw na silniczek???czarekj pisze:Silnik otrzymuje zbyt bogatą mieszanke paliwa. Jeżeli zapłon ustawiłes prawidłowo to szukaj przyczyny w czujniku temperatury silnika, regulatorze ciśnienia paliwa lub rozregulowanym przepływomierzu. Mimo to powtórz procedure regulacji zapłonu jeszcze raz.. Znacznim musi "stać" w miejscu po zablokowaniu.
No i przydałoby się byś uszczelnił wydech.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk