Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2,0E AAD] Problem z kontrolką!

ODPOWIEDZ
oshimasoo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48

[B3 2,0E AAD] Problem z kontrolką!

Post autor: oshimasoo1 » 20 sie 2008, 17:20

Witam! Po naprawie zasilania na desce rozdzielczej pojawia mi się po chwili od zapalenia kontrolka świecąca na czerwono z termometrem w wodzie i miga!!! Co to jest i gdzie szukać problemu??? P O M O C Y
Ostatnio zmieniony 21 sie 2008, 08:59 przez oshimasoo1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 20 sie 2008, 18:13

sprawdź czy jest płyn chłodniczy... jeśli jest to do wymiany czujnik temperatury albo czujnik poziomu

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 20 sie 2008, 18:19

Kolego :) Miernik w łapę i dajesz radę. Tak kontrolka jest od poziomu płynu w układzie chłodniczym i temperatury płynu.
Sprawdź na początek poziom płynu.
Druga sprawa sprawdź kolor kabla przy czujniku i spróbuj odnaleźć go w wiązce idącej do liczników, sprawdź czy ma przejście, sprawdź luty na płycie licznika.
Jeśli to nie pomoże, sprawdź schematy, a może raczej od tego zacznij <piwo>

oshimasoo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48

Post autor: oshimasoo1 » 20 sie 2008, 18:38

Kurczak on był ciepły trochę. Poczekałem aż wystygnie i odpaliłem i nie świecił po jakimś czasie dopiero jak się nagrzał to się zaświecił. Ale co dziwne nie świeci kontrolka od oleju dopiero jak się rozgrzeje to zaczyna żarzyć... problem?? Wentylator się włącza ale to nie pomaga długo chodzi... :cry:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 20 sie 2008, 22:42

Cos masz zdrowo posrane w podłączeniu tego licznika...Posprawdzaj schemat, zanim spłonie Ci samochód.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 21 sie 2008, 08:17

Po 1 popraw temat nie była ABK w B3 po drugie odłacz czujnik temp silnika na zegar i sprawdx wg mnie padł czujnik temp miałem podobnie w B3 ze przy około 70 stopniach zaczynała migac lampka od przegrzania silnika po odłaczeniu kabelka z czujnika problem zniknął mimo ze czujnik pokazywał temp na zegarze prawidłowo

oshimasoo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48

Post autor: oshimasoo1 » 21 sie 2008, 08:39

Ok zmienie ten czujnik... tylko jak moglibyście mi troszkę poradzić w sprawie silnika. To jest Audi quatro 2,0 1991r podobno z mocniejszym silnikiem 115KM

[ Dodano: 2008-08-21, 09:00 ]
ok znalazłem AAD :-D

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 21 sie 2008, 10:15

a co się dzieje z Twoim silnikiem?

oshimasoo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48

Post autor: oshimasoo1 » 21 sie 2008, 12:19

Właściwie to nic. trzyma obroty i na gazie i na bęzynie jedyne co mi nie działa to :

-ta migająca kontrolka temperatury,
-prędkościomierz,
-świeci się kontrolka od abs-u,
-nie moge sobie dać rady z podłączeniem dodatkowych zegarów ( próbowałęm według shematu na forum ale coś jest nie tak...)
-i ma troszkę wyższe spalanie gazu...

na razie tyle :mrgreen:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 21 sie 2008, 12:45

moglibyście mi troszkę poradzić w sprawie silnika
a jeden post niżej:
Właściwie to nic. trzyma obroty i na gazie i na bęzynie
Ja już nic nie rozumiem :roll:

oshimasoo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48

Post autor: oshimasoo1 » 21 sie 2008, 12:56

Aaaaaa... chodziło mi o typ silnika tzn. oznaczenie ale już znalazłem :mrgreen:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 21 sie 2008, 13:34

masz coś robione przy wtyczkach od licznika? nie pozamieniałeś ich miejscami? sprawdź czy kolory kabli się zgadzają, sprawdź schemat. Sprawdź masę przy liczniku, sprawdź zimne luty, sprawdź czy nic nie jest zwarte fizycznie w liczniku. Sprawdź czy masz 12, masę i 10V na regulatorze napięcia (może być uszkodzony i zwarty do masy).

oshimasoo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48

Post autor: oshimasoo1 » 21 sie 2008, 13:42

Już sprawdzałem licznik i wymieniłem regulator napięcia. Ścieżki przewane (była 1) zostały polutowane. Luty wszystkie poprawiłem. Wtyczki, dopasowałem kolorami. Przy wtyczkach do licznika nic raczej nie było szperane.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 21 sie 2008, 13:43

Ścieżki przewane (była 1)
- co to za ścieżka była przerwana?Od czego? Jaku numer pinu w jakiej wtyczce?

oshimasoo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48

Post autor: oshimasoo1 » 21 sie 2008, 14:43

Wyjście z regulatora napięcia 10V

[ Dodano: 2008-08-22, 21:24 ]
Ok 3 czujniki wymienione koszt ok 60zł. I wszystko działa... no pokazuje temperaturę i nie miga kontrolka przegrzania silnika.

No jeszcze pewnie jeden do wymiany od ciśnienia oleju? Po nagrzaniu silnika dopiero żarzyć zaczyna.

Bardzo dziękuję za pomoc!

jeszcze kwestia licznika kil. i prędkościomierza zostaje... :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl