Witam.
Mam taki problem- jeżdżąc po mieście miałem wrażenie że samochód stracił trochę mocy(lekko zamulał) a gdy podjechałem pod dom słyszałem lekiie stuki pod maską.
Gdy wrzuciłem na luz i dodałem więcej gazu poszedł czarny dym z wydechu i miał nierówne obroty. Wjechałem na podwórko i zgasiłem auto.
Po ponownym odpaleniu trzęsło go na boki (nierówne obroty) i bardzo kopcił na czarno.(więcej go nie próbowałem odpalić)
Po rozmowie z mechanikami trzech z 7 mówi że to zerwany klin na dolnym kole pasowym-częsta usterka przy silnikach TD.
Moje pytanie-ile może kosztować naprawa rozrządu + wymont, zamont silnika?
Jeden z mechaników zaproponował przerobienie rozrządu na nowszy typ(chyba taki jak w TDI)
[B4 1.9TD AAZ 1992] Zerwany klin na kole pasowym???
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Dawanie na zimnym nie ma nic do wyrobionego klinu to raz dwa odpal auto i zoabcz czy koło pasowe to na dole ma bicie na boki jak tak to masz usterke (zerwany klin) jesli nie to mógł przeskoczyc rozrzad, silnka wyjmowac nie trzeba u mnie np, jest mechanior co planuje czoło wału na aucie, nie wiem czy u Ciebie sie taki znajdzie, koszt planowania to około 300zł, pasek i robota jak sie uda to mozna zmiescic sie w 600zł. Pierw trzeba sprawdzić co sie stalo a nie wymyslac i zakładac ze moze to a moze tamto. <ok>