Witam przeglądałem wszystkie posty i takiego problemu nie znalazłem ,natomiast problem mam taki jak jadę i nagle zahamuje mocno to obroty przez 2 sek spadają do 200 i sie podnoszą zaznaczam ze nie jest to związane z podciśnieniem bo sprawdzałem w inny sposób aż noga bolała od wciskania pedału i ok wydaję mi sie ze jest to związane coś z filtrem jak hamuje to mocno go przechyla do przodu a kumpel mówił jak go kupowałem ze obudowa filtra jest jakby wyższy bo dotyka maskę jak zamknę ale przeglądając fotki to dlamie jest ok ale maski dotyka po zamknięciu ,i dodam ze jak ręcznie go ruszam mocno to tez spadaja obroty i nie mam pojęcia co zrobić bo wszystko wydaje się być szczelne
i 2 pytanie obroty spadają mi po chwili na 800 i jest to wydaje mi sie troszkę za mało dlatego ze widzę jak jest ciemno ze kontrola od ładowania delikatnie świeci a nie powinno a chciałem podnieść jest tam taka śrubka z nakrętka kontrującą to żadnej reakcji nie było wiec może mi ktoś powie jak można delikatnie podnieść obroty
KTO BYŁ CIERPLIWY I DO KOŃCA PRZECZYTAŁ BROWAR ........ JESTEM Z GDYNI
[80 B3 RU] Przy mocnym hamowaniu prawie gaśnie
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
No myśle że to nie wina podstawy gaźnika a serwa. Skoro obroty Ci spadają znaczy że pompka hamulcowa jest zbyt obciążona. Powodów może być wiele. Stawiam na jej koniec. A jak z skutecznością hamulców?
Widze że jesteś z Gdańska więc zapraszam równiez na nasze lokalne forum gdzie można się sporo dowiedzieć a i przy okazji umówić się z kilkoma klubowiczami co Ci pomogą.
Trójmiejski Klub Audi
Widze że jesteś z Gdańska więc zapraszam równiez na nasze lokalne forum gdzie można się sporo dowiedzieć a i przy okazji umówić się z kilkoma klubowiczami co Ci pomogą.
Trójmiejski Klub Audi
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Myśle że oba problemy nei maja nic wspólnego ze soba. Fakt iż jak szrpniesz gaźnikiem może oznaczać iż podstawa gaźnika jest uszkodzona. Jednkaże jest to tzw lewe poiwetrze (tylko dlaczego na LPG jest okey - powinien bycten sam problem). Raczej myślę że wina jest po stronie gaźnika - może któreś podciśnienie jest źle podłączone.
Co do hamulców to jednak stawiam na uszczelke w pompce hamulcowej. Ale moge się rzecz jasna mylić.
Co do hamulców to jednak stawiam na uszczelke w pompce hamulcowej. Ale moge się rzecz jasna mylić.