[b3] Maska - zmiana b3 > b4
Aż tak gruntowna przebudowa to nie, B4 jest bodajże lekko szersza od B3, belka skrętna i kilka innych szczegółów, w środku praktycznie identycznie,poza kilkoma drobiazgami,a silniki na początku serii były takie same jak w B3.PawelG pisze:nie taki face, bo nowa gama silników i gruntowna przebudowa zawieszenia, to chyba więcej niż face.Przejściówką można nazwać B4, bo to tak naprawdę B3 po face lifting-u.
Ale sprawa problematyczna, bo wszystkie zmiany to więcej niż face lifting, a mniej niż nowa konstrukcja :mrgreen:
nie wierze ze to twoje to seryjne... lampy masz wsadzone na upartego...nawet krzwo siedza :shock: [url=http://images22.fotosik.pl/53/434bd2cdfeaafa6fm.jpg]Obrazek[/URL]mymaney pisze:B4 to B4, ale moja niunia jest z grudnia 1991 i też taką maskę ma :shock:
[url=http://images22.fotosik.pl/53/434bd2cdfeaafa6fm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images21.fotosik.pl/52/ae3f304c346af5e9m.jpg]Obrazek[/URL]
I mi się podoba
Czy jest tu ktoś kto może potwierdzić "przejściową" wersję B3-ki :?:
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Poprzedni właściciel dzwona miał, i ją mu tak "pięknie" poskładali :mrgreen:florian pisze:nie wierze ze to twoje to seryjne... lampy masz wsadzone na upartego...nawet krzwo siedza :shock: [url=http://images22.foto...6fm.jpg]Obrazek[/URL]
Szkoda, że nie mam zdjęcia prawego przedniego kierunku z bliska... wystaje uszczelka z gumy bezczelnie nożem ciętej :evil:
Ale już niedługo...
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
:lol: plotkarze....i tyle
po pierwsze b3 typ 89 nigdy nie wyszedl z fabryki z maska od b4
po drugie zdjecie z otomoto ktore niby ma stwierdzac ze to b3 typ 89 z maska b4 typ 8c , to totalna pomylka bo blotniki sa z b3 typ 89 a tylko maska jest rzucona od b4 typ 8c
po trzecie b3 bylo produkowane do pazdziernika 1991 roku a od pazdziernika schodzilo juz z tasmy b4
po czwarte konstrukcyjnie sie roznia te auta bardzo zwlaszcza z tylu sa zupelnie inne profile blach wiec nie byl to lifting bo takim mianem okresla sie zmiany stylistyczne nie naruszajace konstrukcji samochodu co mialo miejsce w przypadku b4
po piate niemcy jako uzytkownicy nie sa wyznacznikiem jakosci i bezwypadkowosci auta tylko dlatego ze maja lepsze drogi i ich administracje...
po pierwsze b3 typ 89 nigdy nie wyszedl z fabryki z maska od b4
po drugie zdjecie z otomoto ktore niby ma stwierdzac ze to b3 typ 89 z maska b4 typ 8c , to totalna pomylka bo blotniki sa z b3 typ 89 a tylko maska jest rzucona od b4 typ 8c
po trzecie b3 bylo produkowane do pazdziernika 1991 roku a od pazdziernika schodzilo juz z tasmy b4
po czwarte konstrukcyjnie sie roznia te auta bardzo zwlaszcza z tylu sa zupelnie inne profile blach wiec nie byl to lifting bo takim mianem okresla sie zmiany stylistyczne nie naruszajace konstrukcji samochodu co mialo miejsce w przypadku b4
po piate niemcy jako uzytkownicy nie sa wyznacznikiem jakosci i bezwypadkowosci auta tylko dlatego ze maja lepsze drogi i ich administracje...
- KoTeK_Malbork
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 cze 2008, 22:18
- Lokalizacja: Malbork
[b3] Maska - zmiana b3 > b4
takie pytanie proste szybkie czy dużo roboty jest z wymianą maski z b3 na b4??? i co dokładnie trzeba zrobić???
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 19:07 przez KoTeK_Malbork, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- KoTeK_Malbork
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 cze 2008, 22:18
- Lokalizacja: Malbork