Audi S2 Coupe @ RS2 - 20vturbo.pl [DeS]
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Audi S2 Coupe @ RS2 - 20vturbo.pl [DeS]
Witam serdecznie,
mam chwilę by opisać swoje maleństwo
Audi S2 Coupe
Rok produkcji 1991
kolor czerwony, wnętrze ciemne, kubełkowe, quattro
Z wyposażenia to w zasadzie golas z klimą
Silnik wiadomo pięciocylindrowy, 20zaworowy, z turbodoładowaniem 220PS w serii.
Modyfikacje
Optyka:
Felgi Avus 17", Białe kierunkowskazy z przodu,
Reflektory przednie soczewkowe + xenon 6000k.
Emblemat MTM z tyłu.
Zawieszenie:
gwintowane zawieszenie H&R/Bilstein - grube tłoczysko, poliuretanowe tuleje wahaczy(obecnie wywalone), wzmocnione poduszki amortyzatorów, nowa poduszka tylnego mostu na zamówienie
Hamulce:
układ hamulcowy z zaciskami 4ro tłoczkowymi Brembo - z auta Dodge Viper SRT10 oraz tarczami Zimmermann Sport z Audi S8 323/30mm,
Silnik i osprzęt:
prosty, przelotowy układ wydechowy 2.5 cala z kwasówki bez katalizatorów, zmieniona elektronika sterująca pracą silnika - 286PS przez MTM. Puszka na olej zamiast odmy.
Wnętrze:
oryginalne, bez zmian. Dołożony tylko zegar ciśnienia doładowania.
Dziękuję i pozdrawiam
P.S. Stare fotki ze strony JMM:
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album54
Upadate 09.08.11.
Z racji odgrzania tematu pozwolę sobie zrobić trochę porządku w pierwszym poście:
Fotki z kwietniowej nocnej sesji 2009 roku:
W 2010 roku nastąpiło trochę zmian w samochodzie:
Drobiazg na grill:
Nowe serducho :
Remont serca obejmował:
- nominalny, oczyszczony i pomalowany blok 3B
- nominalny wał 3B
- panewki korbowodowe sputter GLYCO
- panewki główne GLYCO albo KS (nie pamiętam dokładnie)
- nominalne, seryjne, kute tłoki 3B (KS)
- kute korbowody a'la SCAT - THX to DIGITUN.PL
- wszystkie nowe uszczelniacze GOETZE / VICTOR REINZ
- wyremontowana i poprawiona, praktycznie idealna głowica 7A THX to MALINOWY !
- metalowa uszczelka pod głowicą GOETZE
- nowe śruby głowicy GOETZE
- polerowany dekiel i kolektor ssący + rura ssąca (własna robota)
- nowe paski alternatora, wspomagania i kompresora klimy - GATES
- jeszcze masa drobiazgów, których nie sposób wymienić
Nowy wkomponowany wskaźnik ciśnienia doładowania:
Auto otrzymało przebudowany układ wydechowy w wersji cichej - można posłuchać:
http://www.youtube.com/user/desakp
No i moja ostatnia i niezwykle ciesząca zmiana to zamontowane krzesła przednie RECARO w tapicerce a'la quattro, oryginalnie wyjęte z Audi 80 Avant nie mogłem sobie pozwolić by ich nie kupić
Z mniej interesujących forum modyfikacji z ostatnich dni, to auto otrzymało nowe przednie tarcze hamulcowe marki MOViT - skręcany, dwuczęściowe, aluminiowo-żeliwne.
FOTO:
Obecna specyfikacja samochodu:
Modyfikacje
Optyka:
Felgi Avus 8x17 z oponami Conti 225/45
Białe kierunkowskazy z przodu,
Reflektory przednie soczewkowe + xenon 6000k.
Lampy tylne czerwone "95.
Emblemat MTM z tyłu oraz oryginalny MTM - RSR z przodu na grillu
Zawieszenie:
gwintowane zawieszenie H&R/Bilstein - grube tłoczysko,
wzmocnione poduszki amortyzatorów,
nowa poduszka tylnego mostu 20Vturbo-waw-pl
Hamulce:
układ hamulcowy z zaciskami 4ro tłoczkowymi Brembo - z Dodge Viper SRT-10,
tarcze MOVIT z Porsche 322/30mm,
przewody w stalowym oplocie na całym aucie,
zmieniony tylny układ hamulcowy na tarcze 280/22 wentylowane
zacisk tylny z tłoczkiem 43mm
Silnik i osprzęt:
przelotowy układ wydechowy 2.5 cala z kwasówki bez katalizatorów na tłumikach MTG
zmieniona elektronika sterująca pracą silnika MTM.
wkładka filtra powietrza K&N
zawór sterowania turbo N75 - MAC
kute korbowody
Wnętrze:
Przednie fotele RECARO w tapicerce "quattro"
biały zegar ciśnienia doładowania VDO
car-audio KENWOOD
Update 15.12.2011.
Nowy zegar ciśnienia dokładowania.
<ok>
mam chwilę by opisać swoje maleństwo
Audi S2 Coupe
Rok produkcji 1991
kolor czerwony, wnętrze ciemne, kubełkowe, quattro
Z wyposażenia to w zasadzie golas z klimą
Silnik wiadomo pięciocylindrowy, 20zaworowy, z turbodoładowaniem 220PS w serii.
Modyfikacje
Optyka:
Felgi Avus 17", Białe kierunkowskazy z przodu,
Reflektory przednie soczewkowe + xenon 6000k.
Emblemat MTM z tyłu.
Zawieszenie:
gwintowane zawieszenie H&R/Bilstein - grube tłoczysko, poliuretanowe tuleje wahaczy(obecnie wywalone), wzmocnione poduszki amortyzatorów, nowa poduszka tylnego mostu na zamówienie
Hamulce:
układ hamulcowy z zaciskami 4ro tłoczkowymi Brembo - z auta Dodge Viper SRT10 oraz tarczami Zimmermann Sport z Audi S8 323/30mm,
Silnik i osprzęt:
prosty, przelotowy układ wydechowy 2.5 cala z kwasówki bez katalizatorów, zmieniona elektronika sterująca pracą silnika - 286PS przez MTM. Puszka na olej zamiast odmy.
Wnętrze:
oryginalne, bez zmian. Dołożony tylko zegar ciśnienia doładowania.
Dziękuję i pozdrawiam
P.S. Stare fotki ze strony JMM:
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album54
Upadate 09.08.11.
Z racji odgrzania tematu pozwolę sobie zrobić trochę porządku w pierwszym poście:
Fotki z kwietniowej nocnej sesji 2009 roku:
W 2010 roku nastąpiło trochę zmian w samochodzie:
Drobiazg na grill:
Nowe serducho :
Remont serca obejmował:
- nominalny, oczyszczony i pomalowany blok 3B
- nominalny wał 3B
- panewki korbowodowe sputter GLYCO
- panewki główne GLYCO albo KS (nie pamiętam dokładnie)
- nominalne, seryjne, kute tłoki 3B (KS)
- kute korbowody a'la SCAT - THX to DIGITUN.PL
- wszystkie nowe uszczelniacze GOETZE / VICTOR REINZ
- wyremontowana i poprawiona, praktycznie idealna głowica 7A THX to MALINOWY !
- metalowa uszczelka pod głowicą GOETZE
- nowe śruby głowicy GOETZE
- polerowany dekiel i kolektor ssący + rura ssąca (własna robota)
- nowe paski alternatora, wspomagania i kompresora klimy - GATES
- jeszcze masa drobiazgów, których nie sposób wymienić
Nowy wkomponowany wskaźnik ciśnienia doładowania:
Auto otrzymało przebudowany układ wydechowy w wersji cichej - można posłuchać:
http://www.youtube.com/user/desakp
No i moja ostatnia i niezwykle ciesząca zmiana to zamontowane krzesła przednie RECARO w tapicerce a'la quattro, oryginalnie wyjęte z Audi 80 Avant nie mogłem sobie pozwolić by ich nie kupić
Z mniej interesujących forum modyfikacji z ostatnich dni, to auto otrzymało nowe przednie tarcze hamulcowe marki MOViT - skręcany, dwuczęściowe, aluminiowo-żeliwne.
FOTO:
Obecna specyfikacja samochodu:
Modyfikacje
Optyka:
Felgi Avus 8x17 z oponami Conti 225/45
Białe kierunkowskazy z przodu,
Reflektory przednie soczewkowe + xenon 6000k.
Lampy tylne czerwone "95.
Emblemat MTM z tyłu oraz oryginalny MTM - RSR z przodu na grillu
Zawieszenie:
gwintowane zawieszenie H&R/Bilstein - grube tłoczysko,
wzmocnione poduszki amortyzatorów,
nowa poduszka tylnego mostu 20Vturbo-waw-pl
Hamulce:
układ hamulcowy z zaciskami 4ro tłoczkowymi Brembo - z Dodge Viper SRT-10,
tarcze MOVIT z Porsche 322/30mm,
przewody w stalowym oplocie na całym aucie,
zmieniony tylny układ hamulcowy na tarcze 280/22 wentylowane
zacisk tylny z tłoczkiem 43mm
Silnik i osprzęt:
przelotowy układ wydechowy 2.5 cala z kwasówki bez katalizatorów na tłumikach MTG
zmieniona elektronika sterująca pracą silnika MTM.
wkładka filtra powietrza K&N
zawór sterowania turbo N75 - MAC
kute korbowody
Wnętrze:
Przednie fotele RECARO w tapicerce "quattro"
biały zegar ciśnienia doładowania VDO
car-audio KENWOOD
Update 15.12.2011.
Nowy zegar ciśnienia dokładowania.
<ok>
Ostatnio zmieniony 28 paź 2014, 21:00 przez DeS, łącznie zmieniany 9 razy.
- rajdowiec86
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
- Lokalizacja: Kamienna góra
- robertas1.8
- Forum Audi 80
- Posty: 436
- Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
- Lokalizacja: slask
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bardzo dziękuję za sympatyczne opinie.
Fotki są faktycznie stare bo mają przeszło dwa lata.
Obecnie auto jest niższe, twardsze i szybsze
Soczewki z zenonem są i sprawują się świetnie, specjalnie dla nich zrobiłem elektryczną regulację na postawie opisu JMMa. <ok>
O auto staram się dbać jak mogę, Ci co mnie znają, wiedzą, że wkładam w nie prawie każdą złotówkę. Jeśli tych złotówek będzie więcej to może w przeciągu kilku miesięcy moc auta wzrośnie.
Co do fotek, planuję wkrótce sesję zdjęciową... może nawet z jakąś modelką <mikolaj>
P.S.
fotka zacisków
Fotki są faktycznie stare bo mają przeszło dwa lata.
Obecnie auto jest niższe, twardsze i szybsze
Soczewki z zenonem są i sprawują się świetnie, specjalnie dla nich zrobiłem elektryczną regulację na postawie opisu JMMa. <ok>
O auto staram się dbać jak mogę, Ci co mnie znają, wiedzą, że wkładam w nie prawie każdą złotówkę. Jeśli tych złotówek będzie więcej to może w przeciągu kilku miesięcy moc auta wzrośnie.
Co do fotek, planuję wkrótce sesję zdjęciową... może nawet z jakąś modelką <mikolaj>
P.S.
fotka zacisków
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2008, 21:27 przez DeS, łącznie zmieniany 1 raz.