[B3 1.9D 1Y] Wymiana sprzęgła
[B3 1.9D 1Y] Wymiana sprzęgła
Dobra rada-jeśli zamierzasz wymieniać sprzęgło w 1.9D 1Y to nie kupuj sprzęgła dedykowanego dla 1.9D tylko kup do 1.8 benzyniaka. Różnica jest tylko w cenie i numerze katalogowym, dla mnie zaśpiewali za luka 600zł a valeo 950zł, te do 1.8 od 350 już można kupić (na allegro nawet taniej).
Zaciekawiło mnie od czego innego może pasować bo cena jaką mi powiedzieli w sklepie była kretyńska. Średnica, ilość zębów i profil piasty się zgadzają.
Mam to zamontowane od dłuższego czasu i wszystko jest ok.
Pozdrawiam i nie dajcie się nabierać na kosmiczne ceny.
Zaciekawiło mnie od czego innego może pasować bo cena jaką mi powiedzieli w sklepie była kretyńska. Średnica, ilość zębów i profil piasty się zgadzają.
Mam to zamontowane od dłuższego czasu i wszystko jest ok.
Pozdrawiam i nie dajcie się nabierać na kosmiczne ceny.
[ B4 2.0E ABK]
w niedlugim czasie chce kupic komplet sprzegla problem polega na tym ze nie wiem jakie sa dobre i nie drogie
pozdrawiam
pozdrawiam
- melomarcin
- Forum Audi 80
- Posty: 80
- Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
- Lokalizacja: Lublin
Może powiem tak. ja mam wielkie chęci i ochotę zeby to zmienić u siebie ... części mam kupione tylko mi czasu brakuje ... jak to mówią szewc w podartych butach chodzimelomarcin pisze:oj , narozkręcać się trzeba że jak sobie przypomnę tę przeprawę ze sprzęgłem to współczuję każdemu kto się za to zabiera
pozdro
A swoją drogą to wole zrobić 3 szt sprzęgła w B4 niż 1 w Daewoo Matiz :evil: :evil: :evil: :evil:
Ha ha, dobre :mrgreen: Potwierdzam, z resztą 80tki są tak skonstruowane, że większość prac przy aucie jest w miarę nie męcząca i łatwa, oczywiście w porównaniu do np wspomnianego matiza.widmo pisze:...A swoją drogą to wole zrobić 3 szt sprzęgła w B4 niż 1 w Daewoo Matiz :evil: :evil: :evil: :evil:
PS. co do marki sprzęgła to tylko LUK, SACHS lub VALEO choć te dwa ostatnie mogą zniewalać ceną :roll:
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Sam niedługo będę zaglądał do sprzęgła bo odkąd wszedłem w posiadanie drogą zakupu mojej Niuni to łożysko jest do wymiany. Już przeszło dwa lata tak jeżdżę i co prawda stan się nie pogarsza ale fakt szarpania przy ruszaniu jest powoli nieznośny i świadomość że może mi się łożysko rozsypać też nie za ciekawa / choć niedawno zrobiłem ciurkiem 2tys km bez szwanku/. Co do firm to tak jak piszecie - są trzy właściwe ale co do Valeo to bym się nie skusił - od niedawna dopiero robi wyposażenie do serii a ceny są jednak kosmiczne nawet w porównaniu do Sachsa, a na serii w 80tkach były Luk'i
W 80tce jeszcze nie zmieniałem sprzęgła ale powiem wam że i tak nic nie przebije wymiany sprzęgła w Asconie - wystarczyło tylko odkręcić taką blachę i nie trzeba było nawet odpinać skrzyni! To była bajka...
W 80tce jeszcze nie zmieniałem sprzęgła ale powiem wam że i tak nic nie przebije wymiany sprzęgła w Asconie - wystarczyło tylko odkręcić taką blachę i nie trzeba było nawet odpinać skrzyni! To była bajka...
tak samo w oplu astrze FOofol pisze:W 80tce jeszcze nie zmieniałem sprzęgła ale powiem wam że i tak nic nie przebije wymiany sprzęgła w Asconie - wystarczyło tylko odkręcić taką blachę i nie trzeba było nawet odpinać skrzyni! To była bajka...
odkreca sie blachę i tylni kadłub skrzyni, rozbiera się zabezpieczenie wałka sprzęgłowego i wysuwa go do tyłu, odkreca sruby od sprzęgła i wyjmuje ... jedyna wada to że trzeba spuscić olej ...