[80 b3 1.8] nie wchodzi na obroty na wolnych szarpie silniki
[80 b3 1.8] nie wchodzi na obroty na wolnych szarpie silniki
witam mam taki problem. odpala elegancko ale gdy nacisne gaz to gaz to gasnie. jak juz zacznie wchodzic na obroty to przerywa jakby mu brakowalo bezyny na wolnych obrotach lekko szarpie silnikiem czy to coś z papa wtryskowa pomocy
zobacz mój opis - to wygląda podobnie jak u mnie . Jak masz wskaźnik cisnienia oleju to zapalając zerknij na wskazówkę .
viewtopic.php?t=19852
viewtopic.php?t=19852
W książce od AUDI 80 podają że nie może przekraczać 5,5 -:- 6 Barów . Wskazują że przyczyną przekroczenia jest zacięty zawór w pompie olejowej . Dziś dostałem potwierdzenie od mechaników z AUDI że mieli takie przypadki chociaż bardzo rzadkie . U mnie na fabrycznym wskaźniku ciśnienia po odpaleniu wskazówka idzie na koniec zakresu wskaźnika czyli powyżej 5 Barów i wtedy natychmiast samochód gaśnie . Kręcenie rozrusznikiem bezpośrednio po zgaśnięciu nic nie daje . Trzeba odczekać dwie - trzy minuty i samochód znowu zapali . Tak trzeba powtórzyć kilka razy bez dodawania gazu . Gdy silnik zacznie pracować na stałe poczekać aż dostanie temperatury i wtedy można ruszać . Wcześniejsze dodanie gazu też może spowodować zduszenie silnika . Ja od pierwszego wystąpienia zjawiska zrobiłem już 1000 km i obecnie jakoś z tym żyje choć w piątek zmieniam pompę .
[ Dodano: 2008-09-03, 22:39 ]
Danek - taka właśnie usterka kosztowała mnie już dwa sprawdzenia w warsztatach i komplet popychaczy .A usterka która opisuję dotyczy wszystkich silników z popychaczami hydraulicznymi . Nie wiem tylko dlaczego wszyscy mechanicy wierża że uszkodzony zawór pompy kończy się rozerwaniem filtra oleju . Usterka jest wyraźnie opisana w książce Audi80-obsługa i naprawa str 124 .
[ Dodano: 2008-09-03, 22:39 ]
Danek - taka właśnie usterka kosztowała mnie już dwa sprawdzenia w warsztatach i komplet popychaczy .A usterka która opisuję dotyczy wszystkich silników z popychaczami hydraulicznymi . Nie wiem tylko dlaczego wszyscy mechanicy wierża że uszkodzony zawór pompy kończy się rozerwaniem filtra oleju . Usterka jest wyraźnie opisana w książce Audi80-obsługa i naprawa str 124 .
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
11739, proszę po raz kolejny, żebyś nie robił bałaganu.
kucyk, pyta o ciśnienie paliwa na wejściu do rozdzielacza, a Ty dalej swoje o oleju i pompie. Cieszę się, że znalazłeś rozwiązanie Twojego problemu ale to nie znaczy, że wszyscy go mają. Objawy u Ciebie i u kolegi Kucyk różnią się dość znacznie. Opisałeś problem w innym wątku i wystarczy.
kucyk, pyta o ciśnienie paliwa na wejściu do rozdzielacza, a Ty dalej swoje o oleju i pompie. Cieszę się, że znalazłeś rozwiązanie Twojego problemu ale to nie znaczy, że wszyscy go mają. Objawy u Ciebie i u kolegi Kucyk różnią się dość znacznie. Opisałeś problem w innym wątku i wystarczy.