Audi S2 Coupe @ RS2 - 20vturbo.pl [DeS]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli chodzi o hamowanie to różnica w stosunku do dwutłoczkowych jest KOLOSALNA. Dodatkowo w aucie nie ma obecnie już żadnych elastycznych przewodów hamulcowych.luk_OP_Q89 pisze:MTM to zacni fachowcy <ok> samochodzik cacy.Ciekaw jestem czy heble pracują na seryjnej pompie i jak wygląda napadanie na zakręt...jak z precyzją dozowania siły hebli na dohamowaniu przed winklem?Na seryjnym turbo te 286 kucy pompuje?Koniecznie wybierz się na hamownie.
Ja jeżdżę na tym już półroku i nadal uczę się opóźniać hamowanie przed zakrętem. Można sobie naprawdę na bardzo dużo pozwolić. Pozostaje tylko patrzeć w lusterko czy ten z tyłu ma tyle odwagi czy jest poprostu głupi, że siedzi mi na ogonie.
Seryjna turbosprężarka K24 7000 z silnika 3B/AAN/ABY potrafi mapompować nawet 1.8bara, ale co już nie ma najmniejszego sensu. Maksymalna moc na seryjnym setupie to delikatnie ponad 300PS, ale tyle jeszcze u nikogo nie widziałem.
Pozdrawiam
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Podoba mi się twoje podejście do tematu.Sporo ludzi ciągnie moc motorka ile wlezie a zapominają że rezerwy powinno się uwalniać zaczynając od zawiasu i hebli,jak ktoś dysponuje przynajmniej względną techniką jazdy to wie o co chodzi.Miałem okazje pojezdzic dwoma egzemplarzami NSX(swego czasu zajmowałem się sportowymi wózkami dla KIMBEX 8-) )i na krętej drodze kolega nie mógł mnie dojść 400 konnym 3000gt a w NSX jest raptem 286KM(zaznaczam że kolega sierotą nie jest bo jezdził ze mną w sporcie samochodowym).Odpowiedz kryje się w parametrach NSX ok.1200-1300kg fenomenalne heble :mrgreen: 3000gt 1800-1850kg a z hebli przy ostrej jezdzie szła biała para jak z parowozu... :lol:Z opisu wynika że hebelki masz profi,patrz w lustra przy dohamowaniach... Miłej zabawy w dzikim napadaniu na winkle <ok>
P.S.Jak będziesz miał dostęp spraw sobie torowe oponki AVON(używki taniej dostaniesz byle nie przypalone) wtedy na suchym będziesz miał ubaw <ok> [/code]
P.S.Jak będziesz miał dostęp spraw sobie torowe oponki AVON(używki taniej dostaniesz byle nie przypalone) wtedy na suchym będziesz miał ubaw <ok> [/code]
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
SMS REVO 303ps. Mapsensor 300kpa i 1.6bara doładowania. Prawdopobodnie trzeba mieć wycięte KATY lub cały wydech 2.5cala przelotowy. Nasz wspólny znajomy ma takie softy w ofercie, ale tak jak powiedziałem, nie widziałem takiego wyniku na oczy :lol:Leo pisze:ponad 300 na seryjnej ?ktoś ma taką przeróbkę w ofercie?
Wg mnie nie ma bata. 290 KM i to z innymi zmianami to max.
Dziękuję za słowa uznania. Nadmienie, że soft MTM został wgrany po zamontowaniu hebli i zawiasu. :oops:
A co do oponek... nawet nie kuś <lol> <lol> <lol>
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza