[ABK] Jak sprawdzic działanie wtryskiwaczy PB
[ABK] Jak sprawdzic działanie wtryskiwaczy PB
Od jakiegos czasu miałem problem z jazda na PB, auto odpalało normalnie ale przy troche mocniejszym wcisnięciu gazu auto sie lekko przydławiało i szarpało. Myslałem ze to pompa paliwa ale wczoraj byłem na sprawdzeniu cisnienia i jest OK i mechanicy stwierdzili ze to którys wtryskiwacz słabo podaje paliwo :evil: , bo na rozgrzanym silniku juz 2 razy nie pracował na którys cylinder po dodaniu gazu . Moje pytanie jest jak mozna sprawdzic który to wtryskiwacz nie pracuje prawidłowo i czy po wyjęciu wtryskiwaczy mozna okręslic który to nie pracuje. :?:
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
np:
17609 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 - usterka elektryczna
17610 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 - usterka elektryczna
17611 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 - usterka elektryczna
17612 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 - usterka elektryczna
17613 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 - usterka elektryczna
17614 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 - usterka elektryczna
17615 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 - usterka elektryczna
17616 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 - usterka elektryczna,
lub coś podobnego, tylko że to możliwe że do sprawdzenia na serwisie z pełnym dojściem do ECU.
17609 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 - usterka elektryczna
17610 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 - usterka elektryczna
17611 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 - usterka elektryczna
17612 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 - usterka elektryczna
17613 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 - usterka elektryczna
17614 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 - usterka elektryczna
17615 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 - usterka elektryczna
17616 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 - usterka elektryczna,
lub coś podobnego, tylko że to możliwe że do sprawdzenia na serwisie z pełnym dojściem do ECU.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
jak może podawać naraz do wszystkich cylindrów??? przecież jest kolejność pracy silnika 1342 to i wtrysk powinien być uruchamiany zgodnie z kolejnością pracy tłoków, bez sensu było by podawanie paliwa za każdym razem do cylindra w którym nie ma akurat suwu praca. Myślę że prawda jest gdzieś pośrodku, wtryski pracują pojedynczo ale ECU nie rozróżnia kolejności ich pracy.(ot taki atari)
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
kot mi powie bo nowy jestem gdzie moge znalezc info na temat mechanicznego wtrysku chodzi mi ze auto na beznynie nie chce odpalic a pompe paliwa slychac ze pracuje a na gazie zapala bez problemu a po odpaleniu na gazie na beznzynie mozna przelaczyc i jechac ale na beznynie odpalic nie mozna jak ktos moze pomoc to bardzo bym prosil pozdrawiam
Uzyj szukajki było wiele razy na ten temat
Uzyj szukajki było wiele razy na ten temat
Ostatnio zmieniony 18 paź 2008, 08:08 przez mateo1889, łącznie zmieniany 1 raz.
Najpierw odkręcasz przewody od listwy wtryskowej tylko uwaga bo jest tam paliwo pod cisnieniem, w dalszej kolejności odkręcasz przewód od serwa, krokowca i blaszke łączacą pokrywe głowicy z kol. ssącym. Potem odkręcasz 2 śrubki na imbus 5, odpinasz wtyczki od wtryskiwaczy i zejdzie Ci listwa z wtyczkami po tej operacji bedzie dobry dostep do kolejnych 2 śrubek trzymających wtryskiwacze, dlej to juz je sie wyjmuje tylko musisz wyjąc wraz z tymi plastikowymi kołniezami bo nie wyjdzie 4 wtryskiwacz z gniazda.emilwz pisze:Podepnę się pod temat.
Panowie prośba o podpowiedź jak po kolei dobrać się do wymiany uszczelnień wtryskiwaczy w ABK? Już prawie wygrywam walkę ze stabilnymi wolnymi obrotami. To może być to, ponieważ buja mi trochę obrotami szczególnie jak jest zimny.
mialem taki sam problem na gazie szet jak djabli odpalał na bezynie bez problemu ale jak sią go przełączyło na bezynkę to szarpał i prychał nie móg się na obroty wkrecić.
wziełem od siebie z firmy nowe przewody zapłonowe na prubę i je założyłem i problem znikną, jak by nic się nie działo
mam motor 2.0 ABK
wziełem od siebie z firmy nowe przewody zapłonowe na prubę i je założyłem i problem znikną, jak by nic się nie działo
mam motor 2.0 ABK
weź sobie kolegę jakiegoś niech ci kręci silnikeim przez jakieś 10 sekund, a Ty wyjmij sobie całą listwę wtrysków z wpiętymi wtryskami w nią połóż na silniku i patrz co się dzieje, jeżeli jeden z wtrysków wogóle nie sika to ten jest do bani, jeżeli więcej to więcej jest do bani. Jakby coś, to mam taki wtryskiwacz do sprzedania (tel 724-049-394)