[b3 coupe 2.3 NG]Koniec benzyny
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
[b3 coupe 2.3 NG]Koniec benzyny
Koledzy to co wisiało w powietrzu w końcu się stało :cry:
Moje auto przestało jjeździć na benzynie i to na amen.
Po prostu schodzi z obrotów i gaśnie.
Przepływka?Pompa?Benzyna?
Już sam nie wiem czy warto naprawiać czy kupić większą butle na gaz i tak śmigać :cry:
Moje auto przestało jjeździć na benzynie i to na amen.
Po prostu schodzi z obrotów i gaśnie.
Przepływka?Pompa?Benzyna?
Już sam nie wiem czy warto naprawiać czy kupić większą butle na gaz i tak śmigać :cry:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wlasnie tak wyglada "oszczedna" jazda na gazie na silniku co ma mechaniczny wtrysk :-|
kolega wymienil w mesiu W124 2.0 caly uklad paliwowy, pompe, filtr, przeplywki, rozdzielacz, i tez nic, czesci plus robocizna niezle pociagna po kieszeni, napewno nei oddawaj auta do mechanika ktory powie ci ze wie a dopiero bedzie se ekperymentowal bo jeszcze bardziej ci auto spiepszy, wypadaloby wywalic gaz i dopiero pozniej zabrac sie krok po kroku za elementy ukladu paliwowego,
a to ze nie jezdzi na benzynie to juz nie pierwsze NG taki przypadek mialo, wiec i przypadek twojej furki nie jest odosobniony
kolega wymienil w mesiu W124 2.0 caly uklad paliwowy, pompe, filtr, przeplywki, rozdzielacz, i tez nic, czesci plus robocizna niezle pociagna po kieszeni, napewno nei oddawaj auta do mechanika ktory powie ci ze wie a dopiero bedzie se ekperymentowal bo jeszcze bardziej ci auto spiepszy, wypadaloby wywalic gaz i dopiero pozniej zabrac sie krok po kroku za elementy ukladu paliwowego,
a to ze nie jezdzi na benzynie to juz nie pierwsze NG taki przypadek mialo, wiec i przypadek twojej furki nie jest odosobniony
IMHO większa butla na gaz zawsze się przyda. Z drugiej strony warto doprowadzić silnik do porządku. na tym forum (i na innych też) wiele już napisano o tym jak to krok po kroku zrobić. Wiadomo, NG ma dość rozbudowany układ zasilania (jeżeli chodzi o czujniki i elementy wykonawcze) ale wszystko jest do zrobienia. Wiele jest przypadków, gdy nieumiejętne serwisowanie doprowadziło do poważnych problemów z tym motorkiem, ale są też ludzie, którzy z głową wzięli się za tego sprzęta i ustawione mają wszystko cacy...
Oofol, dokładnie tak <ok> . Nie nadaje się i tyle. 100 razy już o tym pisałem na forum. Ale perspektywa zaoszczedzenia paru groszy na paliwie niektórych przerasta.
Najbardziej smieszą mnie wypowiedzi ludzi "kupię sobie 2L silnik i przerobię na gaz, bo nie stać mnie na paliwo". Skoro nie stać Cię na duży silnik (swoją drogą 2l to mały silnik) to kup sobie diesla, a nie kombinuj, bo i tak nie zaoszczędzisz.
Zaraz odezwie się cała gromada gaziarzy i obrzuci mnie błotem
Chcesz gaz? Zrób to porządnie i w silniku, który się do tego nadaje.
Oszczędzanie za wszelką cenę nic nie da.
Sorrki za offtop.
Najbardziej smieszą mnie wypowiedzi ludzi "kupię sobie 2L silnik i przerobię na gaz, bo nie stać mnie na paliwo". Skoro nie stać Cię na duży silnik (swoją drogą 2l to mały silnik) to kup sobie diesla, a nie kombinuj, bo i tak nie zaoszczędzisz.
Zaraz odezwie się cała gromada gaziarzy i obrzuci mnie błotem
Chcesz gaz? Zrób to porządnie i w silniku, który się do tego nadaje.
Oszczędzanie za wszelką cenę nic nie da.
Sorrki za offtop.
Panowie, ja śmigam na gazie i mam silnik o oznaczeniu 6A, czyli mechaniczny wtrysk, śmiga i gaz i Pb, a tym co koledzy piszecie, żeby zakładać gaz do silnika, który się do tego nadaje, to niestety muszę Was zasmucić, bo wszystkie te silniki zostały skonstruowane do pracy na benzynie, więc nie można gazować żadnego, albo wolno gazować wszystkie, tylko trzeba dobrą instalację założyć, i dbać o auto. I jeszcze jedna rzecz, jeżeli potrzebujesz kupić spory samochód, to najczęściej nie ma do niego małych silników, a jeżeli są to palą niestety więcej albo tyle samo co te większe motorki (stosunek masa/moc) mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem, pozdrawiam.
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
k44761 no o 16v już nie wspominam...
nitromek - masz poniekąd rację. Każdy z tych motorów został stworzony do Pb ale niektóre znoszą gazowanie dobrze /PM, ABK, ABT/ a inne znoszą na jakiś czas. Mechaniczny wtrysk NIE ZNOSI gazu ponieważ rozdzielacz paliwa smarowany jest - paliwem. Jeśli masz założone LPG to odcinany jest dopływ paliwa = nie ma smarowania i po jakimś czasie się zaciera... Takie są fakty i smucić się tu nikt nie będzie
nitromek - masz poniekąd rację. Każdy z tych motorów został stworzony do Pb ale niektóre znoszą gazowanie dobrze /PM, ABK, ABT/ a inne znoszą na jakiś czas. Mechaniczny wtrysk NIE ZNOSI gazu ponieważ rozdzielacz paliwa smarowany jest - paliwem. Jeśli masz założone LPG to odcinany jest dopływ paliwa = nie ma smarowania i po jakimś czasie się zaciera... Takie są fakty i smucić się tu nikt nie będzie
Dokładnie tak. Tutaj masz 100% racji Mechaniczny wtrysk działa na gazie - jakiś czasOofol pisze:Mechaniczny wtrysk NIE ZNOSI gazu ponieważ rozdzielacz paliwa smarowany jest - paliwem. Jeśli masz założone LPG to odcinany jest dopływ paliwa = nie ma smarowania i po jakimś czasie się zaciera... Takie są fakty i smucić się tu nikt nie będzie