Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A3 1,8T AGU] Szarpanie, tryb awaryjny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

[A3 1,8T AGU] Szarpanie, tryb awaryjny

Post autor: FranoF1 » 15 wrz 2008, 19:34

Witam

Szukałem już po całym forum, czym może być przyczyną szarpania i wpadanie w tryb awaryjny Audi a3 1,8T AGU.

Poniżej Logi 002, 003, 001, 011.

Auto szarpie, nie da sie nim jechać, kiedy zostaje odłączona przepływka samochód jedzie normalnie do 4 tys rpm. Później brakuje mu mocy. Czy to wina padniętej przepływki? Prosiłbym o pomoc. Co sprawdzic jeszcze?

Obrazek

Obrazek

Vag wypluł jeszcze coś takiego:

VAG-COM Version: Auto-Intern 303.2

Steuergerät-Teilenummer: 06A 906 018 D
Bauteil und/oder Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Codierung: 04000
Werkstattcode: WSC 00000
1 Fehlercodes gefunden:
00575 - Saugrohrdruck
11-10 - Regelgrenze unterschritten – Sporadisch


Szukać nieszczelnosci. Gdzie?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 16 wrz 2008, 08:30

Hyy troche te bloki wartosci mierzonych sa widac pod innymi numerami niz w Dielsu... Dobrze było by gdybyś zrobił logi po 3 grupy i pokolei od 000, do nie wiem 012..moze nieco dalej. Moze inni beda sie na tym rozeznawać, ale jak dla mnie (praktycznie w benach jestem zielony :mrgreen: ) te logi sa nie zrozumiałe, tak jak by było to nie te grupy które porzebujemy do uzyskania odpowiedzi na główne pytanie. Niektóre gupy pozjaje ale z innymi nie miałem doczynienia, i jeszcze nie ma sie do czego odniesc, nie ma wartosci rzadanych i uzyskiwanych, moze dla tego iz sa to nie odpowiednie grupy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 wrz 2008, 09:44

Musisz zrobic jeszcze logi z cisnieniem doładowania bo tutaj sie cos dzieje, lmm słabo pokazuje mozliwe ze turbinka nie daje cisnienia takiego jak powinna, i przez to tez obcina dawke paliwa i widac skoki dawki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl