[80 b4 abt] podczas przyspieszania stuka prawe koło
[80 b4 abt] podczas przyspieszania stuka prawe koło
witam, mam pytanie dotyczące stukania podczas przyspieszania, dzieje sie to przy( na ucho bo obrotka brak) 2-3 tys obrotów, od czasu do czasu stuka przez chwile i przestaje, dzis stukało przez ok 1km, narazie najdłuzej jak miałem z Tym do czynienia, co Ciekawe przy jezdzie "na luzie" nic nie stuka, czy to jest problem z połoska? brak innych pomysłow.. prosze o pomoc, pozdrawiam!
[ Dodano: 2008-09-15, 20:49 ]
podjechałem dzis na kanał i na połoskach nie ma luzow gumy sa całe noi niestety cały czas sie tłucze...
zmieniłem za to odrazu olej silnikowy i filtr paliwa + powietrza, po zdjeciu podłogi.
[ Dodano: 2008-09-15, 20:49 ]
podjechałem dzis na kanał i na połoskach nie ma luzow gumy sa całe noi niestety cały czas sie tłucze...
zmieniłem za to odrazu olej silnikowy i filtr paliwa + powietrza, po zdjeciu podłogi.
Z przegubami nie ma żartów mi kilka lat temu koło się urwało na szczęscie w mało uczęszczanym miejscu i nie miałam dużej predkości. A co było ciekawe przegub nie hałasował po prostu cisza jeszcze tydzień wczesniej byłam na przegladzie i powiedzieli że wszystko ok. Także jeżeli sa podejrzenia, że to przegub to za wczasu wymień, fakt to nie mały wydatek bo taki lepszy kompletny kosztuje ok 200zł al tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo. Mnie własnie jutro czeka wymiana.
Jest to spowodowane tym że zmienia się kąt wyprzedzenia sworznia, mogą pojawić się drgania kierownicy.Mongolski pisze:co do scinania opony przy wyjechanym sworzniu to słyszałem.
Ten kąt jest potrzebny aby po skręceniu układ kierowniczy wracał do położenia wyjściowego.
Natomiast kąt pochylenia sworznia odpowiada za pochylenie koła i ułatwia nam skręcanie kołami.
Jeśli sworzeń jest zużyty oba te kąty tracą odpowiednie wartości i koło jest źle ustawione względem drogi, co za tym idzie ścina oponę.
Tak w skrócie to wygląda <ok>
Witam!
pare dni temu usunołem usterke, chciałem wymiecic obydwa przeguby, ale okazało sie ze odziwo był to przgub wewnetrzny, poniewaz w jednej pozycji mozna było wyczuc wyrazny "luz", szybki wyjazd poczesci na miasto, 4 h pracy w kanale i po krzyku, zmienione. ;]
Dziekuje za pomoc oraz pozdrawiam!!
pare dni temu usunołem usterke, chciałem wymiecic obydwa przeguby, ale okazało sie ze odziwo był to przgub wewnetrzny, poniewaz w jednej pozycji mozna było wyczuc wyrazny "luz", szybki wyjazd poczesci na miasto, 4 h pracy w kanale i po krzyku, zmienione. ;]
Dziekuje za pomoc oraz pozdrawiam!!
odświeżam temat
Witam mam podobny problem jak Mongolski, tez cos stuka w moim czarnym smoku tylko ze podczas gwałtownego ruszenia czy redukcji gwałtownej. Słychac jakby metal uderzał o metal co to moze byc ? a wiem ze opony nie scina przeguby zewnętrzne wymienione w tamtym roku . Z góry dzięki za pomoc :lol: :mrgreen:
Witam mam podobny problem jak Mongolski, tez cos stuka w moim czarnym smoku tylko ze podczas gwałtownego ruszenia czy redukcji gwałtownej. Słychac jakby metal uderzał o metal co to moze byc ? a wiem ze opony nie scina przeguby zewnętrzne wymienione w tamtym roku . Z góry dzięki za pomoc :lol: :mrgreen: