[ABK] nie chodzi na wolnych obrotach
[ABK] nie chodzi na wolnych obrotach
mam problem dziś rano strzelił mi gaz i od tego momentu nie chodzi mi autko na benzynie na wolnych obrotach. Klapka w przepływce chodzi bo patrzyłem dziwne jest to że jak odepne kostke od przepływki wtedy działa a jak podepne to gaśnie!!
dlaczego tak sie dziekje i jak to naprawić
P.S. przepływke już naprawiałem - była wygięta klapka i po strzale działa dalej fakt przepływka sie rozszczelniła wiec ją teraz kleje ale i tak nie rozumiem tego ze po odłączeniu kości działa na wolnych mimo rozszczelnienia przepływki
dlaczego tak sie dziekje i jak to naprawić
P.S. przepływke już naprawiałem - była wygięta klapka i po strzale działa dalej fakt przepływka sie rozszczelniła wiec ją teraz kleje ale i tak nie rozumiem tego ze po odłączeniu kości działa na wolnych mimo rozszczelnienia przepływki
no więc tak tak na szybko ją posklejałem i założyłem i o dziwo odpaliła i chodzi na benzynie jeszcze troszke kula ale to dlategoże ten grzybek co jest mocowany do pokrywy zaworów sie urwał po strzale jak docisne żeby przylegało do pokrywy to chodzi normalnie.
czyli chyba miałem farta że działa
P.S. gdzie można dokupić ten oring co wchodzi do pokrywy zaworów na który jest mocowany grzybek bo mi go rozerwało
czyli chyba miałem farta że działa
P.S. gdzie można dokupić ten oring co wchodzi do pokrywy zaworów na który jest mocowany grzybek bo mi go rozerwało
Smochód nie chodził tylko na benzynie na wolnych obrotach czy na gazie też miał problemy? Bo ja mam właśnie taką sytuacje, tylko na gazie chodzi lepiej, troche go przydusi i czasami zgaśnie ale jakoś chodzi, natomiast na benzynie po odpaleniu, przygazowaniu i puszczeniu gaśnie odrazu. Póki co od kilku dni nikt nie jest w stanie stwierdzić co jest grane...
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
ABK jest bardzo wrażliwy na "lewe" powietrze. Wszystko musi być szczelne!
Posklejaj wszystko, zobacz też z dołu na przepływkę czy nie poluzował się dekiel, sprawdź dokładnie jeszcze gumę łączącą kolektor ssący z filtrem powietrza.
Po odpięciu przepływki auto będzie pracować ale będzie to tryb awaryjny! Nie polecam dłuższej jazdy w ten sposób.
Jeżeli strzelił ci gaz to proponuję ci nie tylko naprawić szkody ale szybko znaleźć przyczynę tego strzał-samo się nie naprawi-a zacznie strzelać coraz częściej . Zacznij od świec i kabli! Od czegoś takiego właśnie zaczęła się moja przygoda z AKP, miałem strzał za strzałem brak wolnych obrotów szarpanie silnika odwiedziny w kilku warsztatach.
Posklejaj wszystko, zobacz też z dołu na przepływkę czy nie poluzował się dekiel, sprawdź dokładnie jeszcze gumę łączącą kolektor ssący z filtrem powietrza.
Po odpięciu przepływki auto będzie pracować ale będzie to tryb awaryjny! Nie polecam dłuższej jazdy w ten sposób.
Jeżeli strzelił ci gaz to proponuję ci nie tylko naprawić szkody ale szybko znaleźć przyczynę tego strzał-samo się nie naprawi-a zacznie strzelać coraz częściej . Zacznij od świec i kabli! Od czegoś takiego właśnie zaczęła się moja przygoda z AKP, miałem strzał za strzałem brak wolnych obrotów szarpanie silnika odwiedziny w kilku warsztatach.
witam wszystkich podepnę się pod temat bo mam podobny problem. mam silnik 2.3 NG (wtrysk mechaniczny)miałem małego strzała na gazie nic sie nie zniszczyło blaszka w środku jest prosta tylko byłem u mechanika żeby mi ją ustawił. a dzieje sie teraz taka rzecz. na benzynie pali idealnie. nic nie przerywa obroty w porządku natomiast na gazie obroty skaczą ale nie gaśnie. jest takie coś że jak odepnę kostkę od przepływomierza to obroty na gazie są ok. jak ją podepnę to tez są ok natomiast jak zgaszę silnik i odpalę znowu coś z obrotami się dzieje. próbowałem regulować to śruba przy parowniku i to samo jak ustawie jest ok i obroty są w porządku ale jak odpalę znowu coś z obrotami. może ktoś ma podobny problem i może mi pomóc z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam.
B4 2.0 ABK GAŚNIE
Ja też podpinam się pod temat, strzelił gaz i gaśnie na wolnych na BP od razu na gazie czasem chodzi na bardzo niskich w przedziale 200-300 obrotów, miałem dziurawy wężyk w oplocie szmacianym od przepustnicy do jakiegoś czujnika, zmieniłem go i dalej problem, przepływka niby ok, klapka chodzi dobrze ale mówicie ze to nie wszystko że klapka chodzi przecież w środku jest czujnik temperatury powietrza zasysanego i tu leży prawdopodobnie problem, czyli szukamy przepływomierza
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Witam
Ja również miaem problem z przeplywomierzem i w moim wypadku wystarczyo wymienic palec rozdzielacza.
Euro - kat nie wymieniaj od razu przeplywki sprawdz najpierw wartości Ohm na max. otwartej klapce i zamknietej. wtedy bedziesz na 100%pewny czy jest ok!
Pózniej jak bedzie dziaąć to nalezałoby odpowiednio zareagować aby wystrzł sie nie powtórzył.
Ja również miaem problem z przeplywomierzem i w moim wypadku wystarczyo wymienic palec rozdzielacza.
Euro - kat nie wymieniaj od razu przeplywki sprawdz najpierw wartości Ohm na max. otwartej klapce i zamknietej. wtedy bedziesz na 100%pewny czy jest ok!
Pózniej jak bedzie dziaąć to nalezałoby odpowiednio zareagować aby wystrzł sie nie powtórzył.