[1.9TDI 1Z] Pompa wtryskowa do 1Z..
1-obroty silnikabulbin pisze: ... może przynajmniej tabelę zakresów w których powinny się mieścić odczytywane dane.
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka
Na biegu jałowym [powinno byc]
1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Według życzenia ciśnienie w dolocie
6. Ciśnienie atmosferyczne
7. Temp. cieczy chłodzącej
8. Temp. powietrza zewn.
9. Temp. paliwa
10. Do wersji softu D05 - 55...80,
od wersji D06 - 80...99
dane dla testu dynamicznego [powinno byc]:
1. 130...190 (190 = 4000 rpm)
2. 190...245
3. 255 (pedał wciśnięty do oporu)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania)
6. ciśnienie atmosferyczne (zignorować)
7. temp. cieczy chłodzącej (zignorować, ale musi być testowane przy rozgrzanym silniku, min 85 st. C
8. temp. powietrza w dolocie (zignorować)
9. Temp. paliwa (zignorować)
10. do softu wer. D05 wskazanie rosnie razem ze wzrostem rpm do wartości około 190,
od wer. D06 190...255 zależnie od ciśnienia doładowania.
Pozdr
No to u mnie dwa parametry się rzucają w oczy:
- dlaczego taka wysoka temp paliwa?
- kąt wtrysku do poprawy.
- zbyt niska wartość dawki paliwa.
Dawkę i kąt to rozumiem że się ustawi, ale dlaczego taka wysoka temp paliwa?
W żaden sposób nie mieści się na wykresie zależności pomiędzy kątem a temp paliwa.
Czy to może być spowodowane złą wartością kąta i to powoduje podwyższenie wartości temp paliwa? Czy może termistor w nastawniku?
- dlaczego taka wysoka temp paliwa?
- kąt wtrysku do poprawy.
- zbyt niska wartość dawki paliwa.
Dawkę i kąt to rozumiem że się ustawi, ale dlaczego taka wysoka temp paliwa?
W żaden sposób nie mieści się na wykresie zależności pomiędzy kątem a temp paliwa.
Czy to może być spowodowane złą wartością kąta i to powoduje podwyższenie wartości temp paliwa? Czy może termistor w nastawniku?
sprawdz czujnik temp paliwa omomierzembulbin pisze:No to u mnie dwa parametry się rzucają w oczy:
- dlaczego taka wysoka temp paliwa?
- kąt wtrysku do poprawy.
- zbyt niska wartość dawki paliwa.
- przy 0C 5,6 kilo
- 20C 2,5kilo
- 30C 1.8 kilo
- 50C 0,8 kilo
- 80C 0,35
- 100C 0,2 kilo
wartosc temp paliwa w 9 kolumnie powinna wynosic 91....201 (20C....80C)
kat wtrysku tak jak napisales do poprawy za wysoka wartosc trzeba ruszyc pompa
a dawke to masz wieksza niz ja bo to sie odwrotnie czyta
[ Dodano: 2008-09-19, 20:53 ]
a dawka powinna wynosic na jalowym 11....45 (2,2mg/skok.....9mg/skok)
zgadza sie....bulbin pisze:czyli z tymi wskazaniami dawki jest tak, że im większa wartośc odczytana tym mniejsza dawka w mg/R i odwrotnie.
tą temp. paliwa bym sie specjalnie nie martwil...
jesli silnik rowno chodzi na wolnych.... dawke tez bym zostawil...
ustaw statyczny kąt wtrysku i ... ciesz sie jazdą
Pozdr