Witam i z góry przepraszam ze zadaje pytania na ktore odpowiedzi na tym forum juz sa - wiem, bo je widzialem - problem w tym, ze nie moge ich znalezc
wymontowano mi z auta, choc wczesniej tez nie dzialalo to wcale (moze z powodu nieszczelnosci) rurki i wlacznik blokad dyfrów - woże to caly czas w bagazniku, bo ostatniego przewodu chyba nie udalo sie wymontowac...
prosze o podanie linkow do opisow, lub opisanie ponowne rozwiazania mojego problemu, czyli:
1. montaz ponowny calego ukladu - od A do Z, nie wiem nawet gdzie w silniku te rurki podlaczyc
lub
2. montaz przelacznika bezposrednio przy moscie - wiem ze sa takie patenty, ze siega sie do tylu z fotela kierowcy i zapina blokade... czy to samo mozna zrobic dla centralnego mechanizmu?
z gory wielkie dzieki za pomoc
pozdrawiam
[ Dodano: 2008-09-30, 14:26 ]
ok, jak sobie poradze to napisze jak to zrobilem, dzieki za pomoc...
[B2q 7A] blokada mechanizmu różnicowego
wznawiam temat gdzy w trakcie kupna auta naped byl zdemontowany z powodu rozwalonego torsena w skrzyni
potrzebuje jakiegos schematu czy dokladnego opisu co gdzie jak ma byc poprowadzone i zamontowane gdyz po dobrym przejzeniu instalacji znalazlem wiele niewiadomych i tego samego spodziewam sie z napedem i napewno sa braki naprzyklad ten zbiornik cisnienia co gdzies tam z tylu niby ma byc a u mnie go nie ma no i porozbierane rurki przy silniku pozaslepiane wkretami
potrzebuje jakiegos schematu czy dokladnego opisu co gdzie jak ma byc poprowadzone i zamontowane gdyz po dobrym przejzeniu instalacji znalazlem wiele niewiadomych i tego samego spodziewam sie z napedem i napewno sa braki naprzyklad ten zbiornik cisnienia co gdzies tam z tylu niby ma byc a u mnie go nie ma no i porozbierane rurki przy silniku pozaslepiane wkretami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Tomasz_T, po taka wiedze to tylko tutaj:
http://audi-b2.pl/forum/index.php
http://audi-b2.pl/forum/index.php