Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDi 1Z] Napięcie w gnieździe diagnostycznym +/-

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
alf

[B4 1.9 TDi 1Z] Napięcie w gnieździe diagnostycznym +/-

Post autor: alf » 27 wrz 2008, 12:19

Witam, czy w gnieździe diagnostycznym (+/-) powinno być zasilanie - napięcie?
Próbowałem podłączyć się z interfejsem (viaken Vag USB KKL) i po opcji "TEST" nie wykryło iterfejsu, (port -OK, interfejs - nie, status 3). W instrukcji jakaś wzmianka była o zasilaniu, ale nie bardzo wiem jak to ma wyglądać. U mnie zasilania brak, mierzyłem miernikiem.
Mój Audik: 1994 r, październik, osprzęt: Pierburg). Jak pokonać tą barykadę? Proszę o opinie i uwagi na ten temat.
Z górki dzięki. :->

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 27 wrz 2008, 12:44

alf, w czarnej wtyczce jest 12v, do tego kontrolka na fejśie powinna się świecić, jak nie masz napięcie to sprawdź bezpieczniki

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 27 wrz 2008, 13:01

jeśli masz podpięte wszystko ok w aucie to na interfejsie powinna świecić zielona dioda ( podpięte zasilanie 12V), a czerwona powinna mrugać przy wymianie danych komp-auto. W przypadku gniazd OBD1 masz 2 kostki 2-pinowe białą i czarną , chyba jak pamietam w czarnej ma być + i -. W OBD2 masz kostkę chyba 16pinów 4- masa 16-plus UWAGA w przypadku fejsu USB trzeba wgrać sterowniki od viakena gdyż windowsowskie coś nie bardzo są kompatybilne, i ustawić kompa żeby widział fejs na wybranym wyjściu COM. Komp zobaczy fejs tylko jak podłączysz go do auta, sam podpięty do kompa jest niewidoczny.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 wrz 2008, 14:21

A moze kolego używasz poprostu złego oprogramowania, złej wersji vag coma nie dedykowanej dla Twojego fejsu.

alf

Post autor: alf » 30 wrz 2008, 18:35

Witam po niedzieli.
Sprawdziłem raz jeszcze kolejno bezpieczniki i okazało się że tego od gniazda diagnost. nie było. Włożyłem nowy (nr 21) i napięcie się pojawiło. Udało się połączyć z kompem pokładowym i wstępnie kilka testów i na tym koniec bo Vag podał komunikat że jest shareware. Ale to była wersja pełna - aktywowana, w trakcie działania przestawiał się na shareware. Robiłem kilka prób. Muszę więc poszukać innego vaga. :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl