Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TDi 1Z] Piszczenie pod maską

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Zablokowany
tm81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2008, 14:14
Lokalizacja: Cieszyn

[B4 1,9TDi 1Z] Piszczenie pod maską

Post autor: tm81 » 21 wrz 2008, 14:37

Witam,
Wymieniłem na nowy napinacz, rolkę, pasek wielorowkowy i ramię napinacza. Zakupione elementy były dobrej jakości, nie kupowałem żadnych używek ani podróbek. Powodem wymiany było piszczenie po dłuższym odstaniu, w niższej temperaturze i większej wilgotności. Gdy silnik się rozgrzewał, piszczenie ustawało. Mimo wymiany problem istnieje nadal. Odpalając zimny silnik słychac piszczenie, a po obciążeniu poprzez włączenie klimatyzacji piszczenie jest jeszcze większe. Trwa ok. 2 minut i ustaje. Przy ciepłym silniku problemu nie ma. Patrzyłem też na koło pasowe i zdaniem moim i mechaników, idzie idealnie prosto bez żadnych drgań. Czy koło pasowe może byc przyczyną tego piszczenia nawet, gdy idzie równo i nie są widoczne żadne jego drgania? Poradźcie, co to jeszcze może byc. Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 01 paź 2012, 22:36 przez tm81, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 21 wrz 2008, 18:05

miałem ten sam problem w escorcie, pasek trochę pochodził przytarł się, naciągłem jeszcze raz i potem już było ok. Ja bym poczekał jeszcze szkoda się pakować w niepotrzebne koszty.

KAIN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 20 cze 2007, 23:31

Post autor: KAIN » 21 wrz 2008, 23:02

naciągnij pasek klinowy jak nie pomoże to znaczy ze do wymiany na zimnym silniku możne być po prostu wilgotny i dlatego piszczeć

tm81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2008, 14:14
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: tm81 » 27 wrz 2008, 14:35

Panowie, dziękuję za wszystkie rady. Okazało się jednak, że to piszczenie powodowało koło pasowe które było już zużyte i pasek nie dolegał do niego idealnie. Koło nowe i jest ok, piszczenie ustało.
:-)

Zablokowany

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl