[1.9TDI 1Z] Rozrząd.
[1.9TDI 1Z] Rozrząd.
Witam
Czeka mnie w najblizszym czasie wymiana rozrządu. Na obecnym przejechałem juz prawie 60kkm, wiec zgodnie z tym co wiekszosc mowi czas na wymiane. Choć wg. danych serwisowych rozrząd wymienia sie nie rzadziej niż co 90kkm. I tutaj moje pytanie. Czym podyktowana jest taka roznica w okresach wymiany?
I druga sprawa jaki rozrząd polecacie? Rozgladalem sie i rozrzut cenowy jest od niecalych 200 zl do ok 350zl ale to juz za oryginalne czesci.
Warto wg. Was dac wiecej za oryginal?
Czeka mnie w najblizszym czasie wymiana rozrządu. Na obecnym przejechałem juz prawie 60kkm, wiec zgodnie z tym co wiekszosc mowi czas na wymiane. Choć wg. danych serwisowych rozrząd wymienia sie nie rzadziej niż co 90kkm. I tutaj moje pytanie. Czym podyktowana jest taka roznica w okresach wymiany?
I druga sprawa jaki rozrząd polecacie? Rozgladalem sie i rozrzut cenowy jest od niecalych 200 zl do ok 350zl ale to juz za oryginalne czesci.
Warto wg. Was dac wiecej za oryginal?
Ostatnio zmieniony 02 sty 2009, 09:30 przez Jelly, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
To dotyczy sie ori rozrządu założonego w fabryce czytaj dokładnie jak już czytaszJelly pisze:Choć wg. danych serwisowych rozrząd wymienia sie nie rzadziej niż co 90kkm
Jak najbardziej warto zainwestować w pożadne czesci i najlepiej kupić jak najlepszej jakości... o tym było już na forum bardzo dużo wiec wystarczyło poszukać ale w skrócie mozna powiedzieć tyle.... pasek Gates, ewentualnie Conti... rolka Ruville i napinacz tak samo - najlepiej na łożysku Ina... ewentulnie SKF... wszystko na temat. Dalje co do ustwienia wszystkiego to jedź do mechanika co dysponuje komputerem zeby nie bło ustawiania rozrzadu na "malarza" albo na oko, kat trzeba sprawdzić na kompie po zmianie paska i zrobić ewentualną korekteJelly pisze:I druga sprawa jaki rozrząd polecacie? Rozgladalem sie i rozrzut cenowy jest od niecalych 200 zl do ok 350zl ale to juz za oryginalne czesci.
Warto wg. Was dac wiecej za oryginal?
[ Dodano: 2008-09-30, 08:29 ]
O Adam mnie uprzedził :mrgreen:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Ja wcale nie powiedziałem ze bosch jest montowany w ori tylko tak podchwytliwie napisałem; checią sprawdzenia co powie kolega... pozatym z kas wiesz ze jest to pasek LUKa? skoro na paskach ori nie jest napisany producenty tylko symbol VW AG... a tak na marginesie paskie te produkuje firma BERQ i nie tylko paskie w wiekszości cały osprzet do rozrzadu, jak chcesz wieidzeć z kad wiem, to Ci z góry powiem... jestem mechanikiem <mikolaj>AdamE pisze:widze że kolegą obrze poinformowany jaki bosch w oryginale???
kurde czytam i nie wierze LUK-INA siedzi w VAG-ach w oryginale
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 11:57 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy dla mnie oryginalem sa czesci z autoryzowanego serwisu firmowane przez koncern VW-Audi. np: http://www.allegro.pl/item444149476_ory ... 110km.html
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No to chwila, biore rolke ori do reki i co czytam ... jest napsiane jedynie INA czyli tylko producent łozyska. A co do tego nie ma zadnych wątpliowść bo wyżej nawet napsiałem... ja spadam bo robota czeka, a Ty co urlop?
Sorty za OT
Sorty za OT
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 12:08 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.