[80 b3 1.8] LPG wskaźnik kłamie? Pilnie potrzebuje pomocy
[80 b3 1.8] LPG wskaźnik kłamie? Pilnie potrzebuje pomocy
Witam
mam problem i nie wiem jak to sprawdzić. a mianowicie wskaźnik który mam na butli w bagażniku wskazuje mi np że mam końcówkę gazu a jak tankuje to mi odbija zawór bezpieczeństwa ze jest pełny ale już po zatankowaniu za jakąś sumę. i są jeszcze takie cyrki dajmy na to ze tankuje i mam połowę zbiornika i jadę do innego miasto (45km) po dojechaniu na miejsce wskaźnik pokazuje rezerwę kiedy połowa zbiornika starcza mi średnio na jakieś 150km. czy on zaczął tyle palić czy to wskaźnik zwariował???????
Proszę o pomoc bardzo pilne
EDITED by JMM: Patrz na ortografię, znaki interpunkcyjne i przeczytaj jeszcze raz posta po napisaniu zanim go wyślesz, bo strasznie •cięzko• się czyta takie coś.[/b]
mam problem i nie wiem jak to sprawdzić. a mianowicie wskaźnik który mam na butli w bagażniku wskazuje mi np że mam końcówkę gazu a jak tankuje to mi odbija zawór bezpieczeństwa ze jest pełny ale już po zatankowaniu za jakąś sumę. i są jeszcze takie cyrki dajmy na to ze tankuje i mam połowę zbiornika i jadę do innego miasto (45km) po dojechaniu na miejsce wskaźnik pokazuje rezerwę kiedy połowa zbiornika starcza mi średnio na jakieś 150km. czy on zaczął tyle palić czy to wskaźnik zwariował???????
Proszę o pomoc bardzo pilne
EDITED by JMM: Patrz na ortografię, znaki interpunkcyjne i przeczytaj jeszcze raz posta po napisaniu zanim go wyślesz, bo strasznie •cięzko• się czyta takie coś.[/b]
Ostatnio zmieniony 19 mar 2007, 20:55 przez morus, łącznie zmieniany 3 razy.
ustawić chyba da rade tylko moment zapalenia kontrolki rezerwy poprzez wkręcenie lub wykręcenie ,,trzpienia", wiesz pewnie ile gazu wchodzić ci powinno do butli, wypal gaz, wlej tyle litrów ile wchodzić ci powinno na np połowe zbiornika i zobaczysz gdzie masz wskazówke na wskaźniku butli i będziesz wiedział ile ci spali
mam dyslekcje ale obiecuje następnym razem postaram sie poprawić moje błędyEDITED by JMM: Patrz na ortografię, znaki interpunkcyjne i przeczytaj jeszcze raz posta po napisaniu zanim go wyślesz, bo strasznie cięzko się czyta takie coś.[/b]
Mam gaz holenderski i wskaźnik znajduje się u mnie na butli dzisiaj coś w nim grzebałem i on jest taki wyciągany na magnez (chyba ). ciężko mi jest nawet określić mój problem bo to jest tak : zawsze miałem rezerwę pełną i na niej nie jeździłem a jak dotankowałem za 20 zł to robiłem za tą kwotę 90 km i znowu miałem rezerwę a ostatnio jak znowu miałem rezerwę zalałem za 2 dyszki zrobiłem 90 km i miałem połowę rezerwy i tak kilka razy z rzędu az doszło do takiego momentu ze tankowałem za 40 zł (a wskaźnik pokazał połowę rezerwy) i po wlaniu za 30 zł zadziałał zawór bezpieczeństwa. więc nie mam pojęcia co jest grane czy to zawór czy coś sie przestawiło i on tyle pali??? :?:jarema pisze:Wskaźnik rezerwy gazu jest regulowany. Wypal gaz do końca i zatankuj np. 10 l.
Możesz wtedy wyregulować czujnik rezerwy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
ok to spróbuje tak jak koledzy podpowiadają zobaczymy co z tego będzie.
tylko jeśli on by zaczą więcej palić tak jak wskazuje wskaźnik to paliłby jakieś 20 dm na 100 kilometrów
[ Dodano: 2007-03-21, 11:56 ]
panowie wyjeździłem gaz do końca i pojechałem zatankować do pełna jak doszło do 27zł to znowu coś się stało i przestało wlewać. a mi do pełnej butli to trzeba za ponad 100zł wlać. więc nie wiem już gdzie szukać przyczyny:-(
jak myślicie koledzy czy to coś z zaworem bezpieczeństwa ?
czy morze tam się coś zapchało ?
albo jeszcze coś innego?
Proszę o pomoc
tylko jeśli on by zaczą więcej palić tak jak wskazuje wskaźnik to paliłby jakieś 20 dm na 100 kilometrów
[ Dodano: 2007-03-21, 11:56 ]
panowie wyjeździłem gaz do końca i pojechałem zatankować do pełna jak doszło do 27zł to znowu coś się stało i przestało wlewać. a mi do pełnej butli to trzeba za ponad 100zł wlać. więc nie wiem już gdzie szukać przyczyny:-(
jak myślicie koledzy czy to coś z zaworem bezpieczeństwa ?
czy morze tam się coś zapchało ?
albo jeszcze coś innego?
Proszę o pomoc
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Zapchać sie za bardzo nie ma co, ale nigdy nic nie wiadomo.Proponował bym Ci oddać auto na przegląd do jakiegoś łebskiego gazownika, bo my sobie możemy jeszcze długo tak gdybać i nic z tego może nie wyjść.W prawdzie ja od pięciu lat sam naprawiam i reguluję instalację w moim Poldku (obecnie żony), ale takiego przypadku nie miałem.Z drugiej strony, jeżeli żeczywiście tak drastycznie wzrosło spalanie, to koszt regulacji szybko sie zwróci.
regulować tez sie sam nauczyłem i sam sobie z tym radze i zawsze było ok a co do gazowników z mojej okolicy to są najwięksi naciągacze jakich znam (jakiś rok temu to chcieli 700zł za Niby skąplikowaną naprawe co się okazało skończyło się na regulacji w domowym zaciszu )Zapchać sie za bardzo nie ma co, ale nigdy nic nie wiadomo.Proponował bym Ci oddać auto na przegląd do jakiegoś łebskiego gazownika, bo my sobie możemy jeszcze długo tak gdybać i nic z tego może nie wyjść.W prawdzie ja od pięciu lat sam naprawiam i reguluję instalację w moim Poldku (obecnie żony), ale takiego przypadku nie miałem.Z drugiej strony, jeżeli żeczywiście tak drastycznie wzrosło spalanie, to koszt regulacji szybko sie zwróci.
[ Dodano: 2007-03-22, 07:34 ]
wilu8 pisze:morus, porostu rozpada sie wielozawór w butli musisz to pokazac gazownikowi niech to oceni a jak nie to wymiana [ok 300zł]
no kolego mimo wszystko mam nadzieje ze to będzie ewentualnie jakaś tania naprawa bo jak narazie to mój budżet jest na minusie ale coś się załatwi w razie konieczności