Przy wymianie końcówki drązka kier.realne jet że trzeba ustawić zbierzność.
A jak jest w sytuacji gdy dochodzi do tego wymiana tulejek wahaczy i poduszki z łożyskiem kolumny McP.?? Trzeba rogić całą geometrię??
			
			
									
									
						[B4 1Z 1.9 Tdi] Kąty w zawieszeniu
- Kokolino
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3371
 - Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
 - Imię: Radomir
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Szanowny kolego ale po naprawie układu kierowniczego bądź zawieszenia trzeba zawsze sprawdzać ustawienie geometrii kół. Chyba że ktoś lubi się siłować z kierą bądź lubi wymienić często opony :mrgreen:xGrizzlix pisze:Ja bym sprawdził geometrie... szczegolnie po wymianie końcówki jak ktos nie wkrecil odpowiednio jej.
dobrze gadasz... geometrię sprawdzić to nie problem ani nie wielki wydatek, a faktycznie sprawdza się po każdej większej interwencji w układ kierowniczy/zawieszeniakokolino1 pisze:Szanowny kolego ale po naprawie układu kierowniczego bądź zawieszenia trzeba zawsze sprawdzać ustawienie geometrii kół. Chyba że ktoś lubi się siłować z kierą bądź lubi wymienić często opony :mrgreen:xGrizzlix pisze:Ja bym sprawdził geometrie... szczegolnie po wymianie końcówki jak ktos nie wkrecil odpowiednio jej.
ta akurat jest "większą" interwencją
							









