[B4 2.0 ABK 115KM] NA ZIMNEGO SILNIK WARJUJE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
[B4 2.0 ABK 115KM] NA ZIMNEGO SILNIK WARJUJE
POMÓZCIE!!!! NIEDAWNO KUPIŁEM AUDI 80 B4 1992 2.0 ABK 115KM I NAGLE zACZEŁA SŁabo palic i oproty szalec wymieniono mi sonde lambde przepływomiez powietrza i czójnik temperatóry cieczy chłodzacej bo takie błedy wyskakiwały na komputerze a teraz juz nic niewyskakuje na kompie. a jak zimny silnik to dalej to samo ciezko odpaloic trzeba pedałem gazu manewrowac i dopuki silnik sie nie rozgrzeje to obroty raz spadają do 200 a raz do 1200 pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wielokrotne używanie znaków interpunkcyjnych oraz pisanie błedami jest niezgodne z regulaminem. Zatem jeżeli masz problemy z ortografią używaj narzędzi które Ci pomogą.
[ Dodano: 2008-09-30, 19:51 ]
witam! bardzo przepraszam z pisownie ale jestem tu nowy jeszcze raz pzepraszam i prosze o pomoc
[ Dodano: 2008-09-30, 19:53 ]
witam prosze o pomoc
Wielokrotne używanie znaków interpunkcyjnych oraz pisanie błedami jest niezgodne z regulaminem. Zatem jeżeli masz problemy z ortografią używaj narzędzi które Ci pomogą.
[ Dodano: 2008-09-30, 19:51 ]
witam! bardzo przepraszam z pisownie ale jestem tu nowy jeszcze raz pzepraszam i prosze o pomoc
[ Dodano: 2008-09-30, 19:53 ]
witam prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 18:37 przez PITER200804, łącznie zmieniany 2 razy.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
To że krokowiec był czyszczony wcale nie oznacza że już mu lepiej, ja swojego też przeczyściłem, a i tak nie pomogło, kupiłem używkę i jest poprawa, jeżeli masz możliwość podmienić się z kimś kto ma takowy sprawny to spróbuj nie zaszkodzi, a przynajmniej nie będziesz na darmo wszystkiego wymieniał, bo co niektórzy "mechanicy" wymienili by pół silnika po to tylko, żeby auto stało u nich jak najdłużej i mogli skasować za swoje części, które włożyli.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
Za 200 pln można mieć nową kopułkę, palec i przewody zapłonowe. Da się to wymienić samemu bez większych problemów.
Podobnie jest z niebieskim czujnikiem temperatury za 50 PLN, którego wymiana też nie jest trudna. Podejrzewam, że pozostałe wydatki były zbędne i po prostu "wyssali" z ciebie kasę.
Gdybyś słuchał rad z forum i wykazał chociaż minimum chęci zaoszczędziłbyś sporo kasy. Praktycznie opisywane były już wszystkie usterki silnika ABK łącznie ze sposobem ich samodzielnego usuwania.
Jak na razie wygląda na to że olewasz nasze rady, wydajesz dużo niepotrzebnej kasy i głośno krzyczysz pomocy.
Nie wiem, czy komukolwiek zechce się na nowo wymieniać możliwe usterki, bo niby po co, przecież prawdopodobnie ich nie będziesz chciał zdiagnozować.
Zmień mechanika, bo prawdopodobnie przelutował słynną 30-kę, nie poniósł praktycznie żadnych kosztów a 2 setki od klienta przytulił do siebie, myśląc w duchu "ale frajer".
Weź się w garść, opisz raz a dokładnie usterkę oraz to co zrobiono przy aucie i pomyśl o innym warsztacie, gdzie będą potrafili ustawić zapłon.
A tak przy okazji sprawdź pod gumową osłonką niebieskiej wtyczki, czy nie urwał się kabelek od wtryskiwacza rozruchowego.
Jeżeli ten tekst Cię zbulwersował, to bardzo dobrze, o to mi chodziło. Może to skłoni Cię do zakasania rękawów i samodzielnego usprawnienia Audi. Uwierz, z pomoca forum to nie jest trudne.
Podobnie jest z niebieskim czujnikiem temperatury za 50 PLN, którego wymiana też nie jest trudna. Podejrzewam, że pozostałe wydatki były zbędne i po prostu "wyssali" z ciebie kasę.
Gdybyś słuchał rad z forum i wykazał chociaż minimum chęci zaoszczędziłbyś sporo kasy. Praktycznie opisywane były już wszystkie usterki silnika ABK łącznie ze sposobem ich samodzielnego usuwania.
Jak na razie wygląda na to że olewasz nasze rady, wydajesz dużo niepotrzebnej kasy i głośno krzyczysz pomocy.
Nie wiem, czy komukolwiek zechce się na nowo wymieniać możliwe usterki, bo niby po co, przecież prawdopodobnie ich nie będziesz chciał zdiagnozować.
Zmień mechanika, bo prawdopodobnie przelutował słynną 30-kę, nie poniósł praktycznie żadnych kosztów a 2 setki od klienta przytulił do siebie, myśląc w duchu "ale frajer".
Weź się w garść, opisz raz a dokładnie usterkę oraz to co zrobiono przy aucie i pomyśl o innym warsztacie, gdzie będą potrafili ustawić zapłon.
A tak przy okazji sprawdź pod gumową osłonką niebieskiej wtyczki, czy nie urwał się kabelek od wtryskiwacza rozruchowego.
Jeżeli ten tekst Cię zbulwersował, to bardzo dobrze, o to mi chodziło. Może to skłoni Cię do zakasania rękawów i samodzielnego usprawnienia Audi. Uwierz, z pomoca forum to nie jest trudne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 wrz 2008, 22:47
- Lokalizacja: gołdap
witam masz racje w tym co napisałes tylko zdarli zemnie kase! ale ja nie jestem zabardzo mechanikiem! a swiece i kopułka wraz z tym czujnikiem temperatury niebieskim były wymieniane a przewody były sprawdzane sa dobre! a te wtyczka od tego wtryskiwacza rozruchowego to gdzie jest bo pod maska jest pare niebieskich wtyczek? a usterka jest taka silnik na zimnego słabo pali trzeba pedał gazu przyciskac i puszczac ale jak ciepły silnik to na dotyk praktycznie pali! prosze o pomoc bo tym razem niezamierzam jechac do mechanika zeby znowu kupe kasy wydac! i przepraszam z gury wszystkich za lekcewarzenie ich porad od dzis wszystko w swojej audiczce bede prubował robic sam !
Ta wtyczka jest z lewej strony patrząc na silnik na kolektorze ssącym, wystaje wtryskiwacz i dochodzi do niego przewód paliwowy w srebrnym oplocie. Po 2 kolego zwracaj uwagę jak piszesz bo walisz dużo byków.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2008, 13:53 przez WOJTEK26, łącznie zmieniany 1 raz.