[B4 2.0 16V Q] Jaka Pompa Paliwa?? Pomocy
[B4 2.0 16V Q] Jaka Pompa Paliwa?? Pomocy
Witam, na wstępie zaznaczę iż jestem laikiem w tej dziedzinie. kilka dni temu padła mi pompa paliwa. Orginalnie miałem Pierburga 7.21651.00 i teraz poszukuje zamiennika ale co mam wybrać . Niestety nie stać mnie na wydatek żędu 500zł i w zwyż. Możecie coś doradzić w miarę taniego i dobrego, wiem jest to nie raz możliwe.
Jest tego na nacie ale na co patrzeć to nie wiem.
Proszę o drobną pomoc.
[ Dodano: 2008-10-02, 19:56 ]
A co myślicie o zakładach ronowacyjnych. Naprawiają tam orginalne pompy ?? Jest coś takiego chyba w Brzegu.
Jest tego na nacie ale na co patrzeć to nie wiem.
Proszę o drobną pomoc.
[ Dodano: 2008-10-02, 19:56 ]
A co myślicie o zakładach ronowacyjnych. Naprawiają tam orginalne pompy ?? Jest coś takiego chyba w Brzegu.
W styczniu tego roku też padła mi pompka paliwa i trochę się zastanawiałem, co kupić: nową oryginalną (cena właśnie około 500zł), czy może używaną. W końcu kupiłem najtańszą na allegro nową podróbkę oczywiście, dlatego że jeżdżę, na LPG i mało benzyny w baku wożę zdaje sobie sprawę ze prędzej czy później i ta się zatrze. Jak na razie służy mi 10-ty miesiąc.
Wymienić nie jest trudno.
Co do regeneracji moim zdaniem nie jest to możliwe.
Wymienić nie jest trudno.
Co do regeneracji moim zdaniem nie jest to możliwe.
- Leo
- Forum Audi 80
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Kontakt:
z allegro możesz wziąć chińszczyznę, ale nikt Ci nie zagwarantuje, ze pojeździ kilka lat, napewno gwarancję ma na rok, więc Twój wybór... koszt 100-150 zł.
np. taka
http://www.allegro.pl/item450952000_pom ... cedes.html
np. taka
http://www.allegro.pl/item450952000_pom ... cedes.html