witam.mam diesla1.6 przy temp ok3 2 stopni slabo zapalal mi jak zapalil mi to przerywl mi na1 tlok.pojechalem wymienic pasek rozrzadu i pomierzyc cisnienie i szok,na1-2.6,2-2,6,3-2,9,4-3,0.wydruk mam ale te dzieci jak znajde to pokaze wam zdecydowalem sie wlac ten ceramizer ale przejechalem dopiero 300km musze jeszcze przejechac troche to napisze wam ale napewno przy nizszej temperaturze zapala lepiej nie kuleje jak wczesniej ,wszystkie swiece grzeja sam widzialem.pali mi okol 6.4 litra na 100 chyba duzo ale mam inny teraz problem z alternatorem. wymienilem lozyska
przetoczylem walek bo byly rowki wymienilem regulator napiecia firmy
HUGO NIEMIECKA(choc niewiem co to za alternator czy bosh bo naklejki niema juz) zalozylem taki sam i napiecie ladowania na akumulatorze jest na
wolnych obrotach 13,2v a jak dam wiecej gazu to 14,1v, brakuje mi wciaz ok 1volta ,a jak powlaczam wszystko to jest tylko 12,3volta co myslicie o tym czy lepiej kupic inny uzywany.pozdrawiam moga byc jakies bledy bo jak pisze to ten komp ma jakies opoznienie to chyba odemnie mu przechodzi
Zapoznaj sie z regulamine odnośnie nazywania tematów. Miło by było jakbyś jeszcze zaczął używać dużych liter i polskich znaków.
80 B3 1.6D]Problem z alternatorem
80 B3 1.6D]Problem z alternatorem
Ostatnio zmieniony 03 paź 2008, 16:39 przez sosna72, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
WITAM. Zmienilem akumulator na inny mam swoj 71ah680a a wlozylem na chwile 55a 420a i na wolnych obrotach jest ladowanie 14,1 v na 2000obr 14,5v to niewiem czy akum jest za duzy czy go nie doladowuje czy dobry jest moj czy kupowac nowy.NIEWIEM CZY DUZE LITERY LEPIEJ WIDAC CZY ZMIENIAJA TRESC TEGO CO SIE PISZE. pozdrawiam
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
64Ah 380A podaje etka dla diesla w b3. Wydajność alternatora jest podawana w amperach. Do dieslowskich silników i silników benzynowych z dużą ilością gadżetów elektrycznych są zakładane alternatory o większej wydajności prądowej. Spadek napięcia wytwarzanego przez alternator może być przyczyna założenia akumulatora o za dużej pojemności. Moc P=UxI (Wat=NapięciexPrąd) czyli im więcej prądu ciągnie akumulator na doładowanie się tym mniejsze będzie napięcie ładowania. Dla mocniejszych alternatorów moc jest większa, czyli mogą ładować większym prądem bez straty na napięciu ładowania.