[80 b3 1,8PM] dwupinowe czujniki jaka roznica..
[80 b3 1,8PM] dwupinowe czujniki jaka roznica..
Witam moj problem z oborotami znowu narasta czujnik wariuje raz trzyma 900/950 obrotow a raz 1500 1100 zazwyczaj trzyma miedzy 1050 a 1100obr pare dni temu bedac na szrocie znalazlem golfa2 1,8 i jakies toledo i z nich wytargalem czujniki toledo czarny jakis zamiennik a z golfa niebieski oryginalny, podmienilem ten moj na ten z golfa troche sie poprawilo tzn na ssaniu 1100 po chwili juz 1050 nie wiem jak silnik bedzie cieply bo narazie nigdzie sie nie wybieram ale zastanawiam sie nad nowym zamiennikiem i mam pytanie mieliscie doczynienia z wymiana tych czujnikow w swoich autach ? czy kolor ma znaczenie ? jakich firm lepiej unikac czy jakby ten z golfa sie nie zachowywal jak nalezy moge bez obaw dac ten czarny? Kolory tych czujnikow sa z tego co widizalem na allegro czarny czerwony niebieski Moj oryginalny niebieski ma nr vdo germany 025906 1.91 805/13/1 vw audi 12v max 125 st C czerwony toledo 60 05e 4075 wiem ze ten z golfa byl 1.89 reszty nie pamietam
we wtorek kupiłem ten niebieski czujnik w ASO. cena niespełna 55 zł. a Ty ile dałeś za te czujniki na szrocie?
wcześniej kupiłem jakiś tani zamiennik za 17 zł i jeszcze na nim jeżdzę, bo jakoś zapominam zmienić na ten z ASO.
generalnie te czujniki z wiekiem robią się nic nie warte, bo w środku osadza się syf. dlatego czasami trzeba je zmieniać na nowe
jak już jesteśmy przy czyjnikach, to czy ktoś jeszcze wymienia jakieś czyjniki poza niebieskim? na forum jest bardzo dużo tematów na temat niebieskiego czujnika i konieczności jego wymian ale o wymianie pozostałych nikt nie pisze :roll:
orientuje się ktoś jak jest z trwałością pozostałych czujników i jakie są ich ceny?
wcześniej kupiłem jakiś tani zamiennik za 17 zł i jeszcze na nim jeżdzę, bo jakoś zapominam zmienić na ten z ASO.
generalnie te czujniki z wiekiem robią się nic nie warte, bo w środku osadza się syf. dlatego czasami trzeba je zmieniać na nowe
jak już jesteśmy przy czyjnikach, to czy ktoś jeszcze wymienia jakieś czyjniki poza niebieskim? na forum jest bardzo dużo tematów na temat niebieskiego czujnika i konieczności jego wymian ale o wymianie pozostałych nikt nie pisze :roll:
orientuje się ktoś jak jest z trwałością pozostałych czujników i jakie są ich ceny?
czyli tak do ECU jest niebieski
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
a do wyjscia na licznik
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
a do wyjscia na licznik
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
dobra koledzy dzieki za odpwiedzi i rady w pn skocze i zamowie niebieski czujnik ja te czujniki + pare drobiazgow 10zł
kolego ja wymienialem czujniki oleju nie sie drogie do 15 zl kolory odpowiadaja danemu cisnieniu ) czujnik wskaznika temperatury (3bolce szary)) tez mi oszukuje o 15 st ale to drobiazg
[ Dodano: 2008-10-04, 22:30 ]
kolego a ten za 17 zł dobrze sie sprawowal trzymal własciwe obroty ?? dlugo na nim jezdzisz ?
kolego ja wymienialem czujniki oleju nie sie drogie do 15 zl kolory odpowiadaja danemu cisnieniu ) czujnik wskaznika temperatury (3bolce szary)) tez mi oszukuje o 15 st ale to drobiazg
[ Dodano: 2008-10-04, 22:30 ]
kolego a ten za 17 zł dobrze sie sprawowal trzymal własciwe obroty ?? dlugo na nim jezdzisz ?
jeżdzę na nim dwa tygodnie i jak dotąd nie mam zastrzeżeń. podobno jest to czujnik firmy Meyla (tak w sklepie twierdzili) ale na opakowaniu ani na samym czujniku czujniku nic nie było napisane więc kto wie...Veter pisze:a ten za 17 zł dobrze sie sprawowal trzymal własciwe obroty ?? dlugo na nim jezdzisz ?
ciaho, te czujniki, które pokazałeś mają troche inną budowę. nie wiem czy dałoby się takie zamontować na kroćcu :roll: raczej w to wątpie. chyba nie pasowałaby uszczelka
Grze ja mam jeża na dwa czujniki , na górze mam dodatkowe miejsce które jest zaślepione. Myślałem ze wymiar gwintu w 2litrowkach jest ten sam, nigdy nie widziałem silnika innego po za 3A jaki mam.
Sam mam tam jakieś zamienniki, miałem problemy z tym od Ecu i dającym sygnał na wyświetlacz, mam spore zakłamanie ok. 15-20 stopni na wyświetlaczu w kabinie. Zastanawiam się jeżeli to czujniki Boscha to może są na tyle dobre ze przy tym białym błąd tez zniknie i sygnał do ECU będzie miał prawidłowe wartości .
Może któryś z kolegów już wymienił na te Boscha? Ciekaw jestem jak się sprawują.
Sam mam tam jakieś zamienniki, miałem problemy z tym od Ecu i dającym sygnał na wyświetlacz, mam spore zakłamanie ok. 15-20 stopni na wyświetlaczu w kabinie. Zastanawiam się jeżeli to czujniki Boscha to może są na tyle dobre ze przy tym białym błąd tez zniknie i sygnał do ECU będzie miał prawidłowe wartości .
Może któryś z kolegów już wymienił na te Boscha? Ciekaw jestem jak się sprawują.
ciaho, te czujniki nie są u mnie na gwint niebieski czujnik wygląda identycznie jak ten na zdjęciu które załączył Veter a czujniki nie są zamontowane na jeżu tylko na kroćcu przy bloku silnika - niżej masz foto.
lepiej kupić ori czyjnik niebieski w ASO za 55 zł niż ten Boscha
jeśli chcesz, to moge zrobić zdjęcie tego czujnika, bo kupiłem nowy ale jescze nie został zamontowamy
lepiej kupić ori czyjnik niebieski w ASO za 55 zł niż ten Boscha
jeśli chcesz, to moge zrobić zdjęcie tego czujnika, bo kupiłem nowy ale jescze nie został zamontowamy
hmmm grze cholera to sam nie wiem krociec czy jez jak to sie nazywa, z tego co sie dowiadywalem to takie jak do mnie ten sam wyglad jak pokazywalem to w ASO wolali po ponad 100pln a tu bosch w intercarsie po 54pln. Widze ze jastes oblatany bardziej jak ja i tu prosze Ciebie daj znac jakie sa dobre bo cholery dostaje z temperatura na pokladzie.
z gory wielkie dzieki
z gory wielkie dzieki
ciaho jeż odpowiada za podgrzewanie zimnego powietrza więc to zupełnie inna część skoro nie skaczą CI obroty na jałowym, silnik nie chodzi cały czas na ssaniu, to można wstępnie wnioskować, że to, że Ci źle pokazuje temperaturę na zegarach spowodowane jest albo uszkodzonym białym czujnikiem, który daje sygnał na zegary, albo jakąś niesprawnością po stronie zegarów (zimne luty, uszkodzony regulator napięcia na płytce, uszkodzony wskaźnik temperatury). na ten temat naprawy tych usterek znajdziesz dużo na forum. trudno jednoznacznie diagnozować, że winę za nieprawidłowe wskazania na zegarach ponosi czujnik. nie wiem jakie czujniki są w PM ale nie spotkałem się jeszcze z takimi czujnikami jakie są linkach, które załączyłeś. wyjmowałeś te czujniki u siebie? plastikowa część czujnika wygląda u mnie identycznie. jednak metalowa jest inna. już pomijam fakt, że nie ma gwintu.
ja za taki czujnik jak na zdjęciu załączonym przez Kolegę, który założył ten temat zapłaciłem niespełna 55 zł w ASO Audi. upewnij się dokładnie jaki masz. Boscha chyba bym sobie darował
ja za taki czujnik jak na zdjęciu załączonym przez Kolegę, który założył ten temat zapłaciłem niespełna 55 zł w ASO Audi. upewnij się dokładnie jaki masz. Boscha chyba bym sobie darował