[80 B4 2.0 ABK] Drgania silnika
[80 B4 2.0 ABK] Drgania silnika
Jak wiadomo kilka dni temu zmieniłem kpl. sprzegło i lewą [od kierowcy] poduszke silnika ,
wszystko poszło ok lecz wystepuja drganie silnika wieksze niz powinny [tak mi sie wydaje] w momencie gdy ruszam bez doania gazu i gdzies podgórka lekko lub przytrzymam hamulec lekko.
[Dodam że w ABT ojca tego nie ma] . Co może byc przyczyna czyżby pozostałe poduszki należało wymienic? :?:
wszystko poszło ok lecz wystepuja drganie silnika wieksze niz powinny [tak mi sie wydaje] w momencie gdy ruszam bez doania gazu i gdzies podgórka lekko lub przytrzymam hamulec lekko.
[Dodam że w ABT ojca tego nie ma] . Co może byc przyczyna czyżby pozostałe poduszki należało wymienic? :?:
Ostatnio zmieniony 20 mar 2007, 23:55 przez wilu8, łącznie zmieniany 1 raz.
mam inny problem.po naglym dodaniu gazu z postoju na jedynce do 3000 tys obr/min ruszenie autem i puszczeniu nagle gazu gdy opada buda bo zryw powoduje ze buda sie podnosi nastepuje gluche uderzenie.
wiec moze to byc?
wybite tulejki na ramie pomocniczej silnika?
sa 4 tulejki
zerwane poduszki silnika?
sa 2 poduszki
wybita tuleja redukujaca drgania i ustalajaca silnik aby nim nie rzucalo przy naglych zmianach predkosci obrotowej mieszczaca sie w belce przedniej?
dodam ze zawieszenie nie ma luzu i jest zrobione!!!!!!
w sumie mozna jezdzic z tym stukiem bo jest on bardziej denerwujacy sluchowo i nie wplywa na trakcje auta.
czy ktos mial podobny problem?
wiec moze to byc?
wybite tulejki na ramie pomocniczej silnika?
sa 4 tulejki
zerwane poduszki silnika?
sa 2 poduszki
wybita tuleja redukujaca drgania i ustalajaca silnik aby nim nie rzucalo przy naglych zmianach predkosci obrotowej mieszczaca sie w belce przedniej?
dodam ze zawieszenie nie ma luzu i jest zrobione!!!!!!
w sumie mozna jezdzic z tym stukiem bo jest on bardziej denerwujacy sluchowo i nie wplywa na trakcje auta.
czy ktos mial podobny problem?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
hmm ta druga jest orginalna nic nie widac po niej
no ale wytrzepana jest napewno bo kupe km zrobione bylo tak jak by na jednej poduszce :?:
[ Dodano: 2007-03-21, 18:45 ]
wszystko wyglada ok ,jedynie może byc tylko sprawa czesciowej utraty sprzęzystosci przez pozostałe poduszki i stąd to nie tlumienie przy niskich obrotach silnika :cry:
jedyne co mi przychodzi do głowy po sugesti Doc,
no ale wytrzepana jest napewno bo kupe km zrobione bylo tak jak by na jednej poduszce :?:
[ Dodano: 2007-03-21, 18:45 ]
wszystko wyglada ok ,jedynie może byc tylko sprawa czesciowej utraty sprzęzystosci przez pozostałe poduszki i stąd to nie tlumienie przy niskich obrotach silnika :cry:
jedyne co mi przychodzi do głowy po sugesti Doc,
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Wilu8, z racji tego, że masz Audi w najładniejszym kolorze, czyli takim jak ja odpowiem Ci najlepiej jak tylko potrafię. Poluzuj dwie śruby mocujące tą blachę do przedniej poprzecznej belki i będziesz miał możliwość ustawienia sobie tej blachy wzgledem gumy odboju jak sobie tylko zażyczysz. Ja po poluzowaniu ustawiam tak aby guma była dokładnie po środku dolnej i górnej części blachy. Nigdy tego nie mierzyłem, ale z tego co pamiętam to luzu jest na grubość palca. Zarówno od dołu jak i góry. Pozdrawiam.