[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - Stozek przy LPG
Strzałów mieć nie będziesz z kilku powodów m.in. Nie masz gaźnika a jednopunktowy wtrysk paliwa >>Dane silnika ABT <<. To rozwiązanie idealnie współpracuje z gazem. Moim zdaniem ze wszystkich silników montowanych w audi 80 ABT najlepiej nadaje się do gazu. Strzały których się obawiasz występują zwykle w silnikach z wielopunktowym mechanicznym wtryskiem Np. 2,3 NG R5.MaXuS pisze:No dobra ale ma ktoś jeszcze stożek z instalacją LPG?? Boje się strzałów w gaźnik, a co ze spalaniem ma stożek na to jakiś wpływ??
Bardzo dobry pomysł ja w swojej B3 mam tak właśnie zrobione bo tam jest sporo miejsca. Mam silnik 1,8SF ale "optycznie" jak stanę z machą w górze obok Tatowego B4 ABT to silniki identyczne.dexx pisze: Hmm a możesz ten parownik przełożyć w inne miejsce? Ja mam po prawej str. patrząc od przodu obok zbiorniczków od płynów 8-)
MaXus Ruszyłem swoją szacowną i pstryknąłem fotkę jak to u mnie wygląda a mam bardzo podobą ilość miejsca pod maską. Sorki za jakość zdjęcie robione "na biega" telefonem.
Nie wiem czy jest sens zakładać blosa do ABT. To rozwiązanie widzę raczej w silnikach R5 takich jak Twoje ACE ale ABT bardzo dobrze współpracuje nawet z I generacją więc nie wiem czy zmiana instalki na blosa ma sens.kaczok pisze:proponuje przed stożek założyć Blossa osiągi sie polepsza spalanie spadnie
Pozdrawiam