Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6D] Czujnik oleju

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[80 B3 1.6D] Czujnik oleju

Post autor: Fighter001 » 04 paź 2008, 11:22

Witam niedawno zrobilem swapa z 1.6TD na zwyklego 1.6D i mam taki problem ze w Dieslu jest tylko jeden czujnik oleju w glowicy a w TD byly 2 przy filtrze oleju jak to podlaczyc zeby dzialalo i zeby kontrolka sie nie swiecila a brzeczyk mnie nie wku... ;-)

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 05 paź 2008, 16:49

Zeby brzeczek Cie nie wkurzał to go wypnij. To jest taki jakby wysoki przekaźnik za tą połka koło nóg kierowcy. U mnie jest on pierwszy od prawej strony. A jeśli chodzi o kabel do kontrolki to sprawdź czy nie masz wolnego przewodu wystającego w okolicy tego czujnika co jest przy głowicy. Tam są u mnie dwa kable które są podpięte pod czujniki temperatury wody i jeden własnie co podpięty jest pod czujnik ciśnienia oleju.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 paź 2008, 18:24

Nie ma tam wolnego kabla pewnie dlatego ze to instalacja pod SB. A jak bym przelozyl podstawe filtra oleju od SB do mojego JK to czy te czujniki by dzialaly prawidlowo??? No i wtedy bym musial podpiac chlodnice oleju jak by to wplynelo na silnik???

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 07 paź 2008, 15:13

jak to podlaczyc zeby dzialalo i zeby kontrolka sie nie swiecila a brzeczyk mnie nie wku...
Przewód z czujnika niskiego ciśnienia (ciemna izolacja) kolor błękitno-czarny podłącz do czujnika oleju w głowicy, wyciąg w gniazda pod kierownicą przekaźnik dynamicznej kontroli oleju (nr 312 lub 313 były dwie wersje) i wszystko będzie ok. Przewód z drugiego czujnika (biała izolacja) kolor biało-szary może sobie wolno wisieć lub możesz go obciąć bo do niczego nie będzie potrzebny.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 07 paź 2008, 17:38

Zrobilem tak jak napisal Mobilek tylko nie wiem czy wyjalem dobry przekaznik poniewaz pod kiera nie bylo takiego z nr 313 czy 312. Na pierwszy rzut oka wszystko ok tzn. po przekreceniu kluczyka swieci sie kontrolka od oleju. Zalaczam fotke z zaznaczonym przekaznikiem ktory wyjalem i czy to ten??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eec ... 992ce.html

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 07 paź 2008, 17:51

Zalaczam fotke z zaznaczonym przekaznikiem ktory wyjalem i czy to ten??? http://www.fotosik.pl/pok...fa863992ce.html
Dokładnie ten miałeś wyjąć, innego z tym silnikiem tam nie montowano.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 07 paź 2008, 18:01

Dzieki za pomoc bez tego forum to swap nawet by byl ciezkim zadaniem :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl