[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - opornik i nastawnik
optymalnie to trudno powiedzieć, moim zdaniem to powinny być takie żeby za mocno nie dymiło. Ja mam u siebie potencjometr wstawiony i mogę regulować min. 0 a max to u mnie jakieś 370ohm, jak dam więcej to mi silnikiem za mocno telepie na postoju = za duża dawka. ale i tak albo jeżdżę na min albo na max , no ewentualnie na trasę można ustawić na jakieś 150ohm żeby lekko wyprzedzać. ale 370ohm to już fajna jazda się zaczyna ale i mocno kopci <mikolaj>
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
a co chcesz wiedzieć jaka zamontować <ok>A jak to jest z 1Z z 95 roku, czyli przepływka prierburg?
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html
jak jeździ u mnie tak <ok>
ile pali co najmniej 2 razy tyle co do tej pory :lol:
całkiem całkiem 8-)MARCIN 80B4 pisze:a co chcesz wiedzieć jaka zamontować <ok>A jak to jest z 1Z z 95 roku, czyli przepływka prierburg?
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html
jak jeździ u mnie tak <ok>
ile pali co najmniej 2 razy tyle co do tej pory :lol:
a teraz pokaż co ci się dzieje z tyłu auta :lol:
Hehe. Zaslona dymnaminon1 pisze:całkiem całkiem 8-)MARCIN 80B4 pisze:a co chcesz wiedzieć jaka zamontować <ok>A jak to jest z 1Z z 95 roku, czyli przepływka prierburg?
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html
jak jeździ u mnie tak <ok>
ile pali co najmniej 2 razy tyle co do tej pory :lol:
a teraz pokaż co ci się dzieje z tyłu auta :lol:
Chodzi mi w ktore piny sie wpiac, czy ich rozlozenie jest stale dla wszystkich 1Z?
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko