Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT] Brak Iskry Ciezki przypadek:(

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 paź 2007, 12:24

[80 B4 ABT] Brak Iskry Ciezki przypadek:(

Post autor: peter124 » 09 paź 2008, 18:21

Witam, otoz 3dni temu przyjechalem do mechanika poniewaz autko pompowalo powietrze do ukladu chlodzenia i puch;y weze. Diagnoza wymiana glowicy. Glowica kupiona uzywana zalozona wszystko gra. Auto odpala chodzi super po chwili dluzszej gasnie. Nie da sie odpalic nic. Nie ma iskry. Pozniej odpalila jeszcze ale na krocej i dzisiaj raz na 3s. Sprawdzone aparat zaplonowy, cewka palec itd. Nie wiem gdzie modul zaplonu jest ale jak w aparacie to wymienialismy a i tak okazalo sie ze tamten byl ok bo nie odpalala. Paliwo podaje-spradzone. Na aucie zamontowany jest alarm ktory od czasu do czasu sie sam wlaczal ale generalnie chodzil ok. Auto ma to zabezpieczenie ze odcina zaplon jezeli nie nacisnie sie pewnego przycisku. Ale ona gasnie zanim jeszcze trzeba cos nacisnac, kontrolki sie swieca(jezeli alarm odcinal zaplon nie swiecilo sie nic procz przycisku swiatel awaryjnych po przekreceniu kluczyka. Moze auto zostalo gdzies zalane przy zalewaniu go woda? Ale przeciez chyba wszysko sprawdzone. Mechanik rozklada rece:( Pomozecie?
Ostatnio zmieniony 09 paź 2008, 18:55 przez peter124, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 09 paź 2008, 19:02

Po pierwsze Kolego na przyszłość tytułuj wątki zgodnie z Regulaminem: viewtopic.php?t=6284 i zasadami tu obowiązującymi: viewtopic.php?t=9608 bo będą lądować w koszu. Po drugie to najpierw należało użyć szukajki bo odpowiedzi znalazłbyś na pewno na forum.

Co do twojego problemu to skoro twierdzisz, że to nie immobilizer (nawiasem to najszybciej jego bym podejrzewał o takie niespodzianki) to: zacząłbym od początku czyli świece, przewody, palec, kopułka, czujnik halla w aparacie zapłonowym, cewka, moduł (jest obok cewki). Jeśli to na pewno brak iskry.
Jeśli to jednak nie iskra tylko np. wtryskiwacz się nie otwiera to sprawdziłbym czy czasem immo go nie odcina, może gdzieś zwiera do masy przewód od wtryskiwacza.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 09 paź 2008, 19:04

Ja to bym stawiał albo czujnik halla lub cewka, a jakiego kształtu masz cewkę? typu kwadrat czy owalną? Jak by to był immo to wydaje mi się że zapalał by na tą samą chwilę zawsze a kolega mówi o różnych czasach działania.

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 paź 2007, 12:24

Post autor: peter124 » 09 paź 2008, 19:54

Nie twierdze ze to nie immobilzer, myslisz ze w takim razie odlaczyc alarm? Bo naprawde czyjnik hala kopulka, cewka i wszystko sprawdzone i dziala. Aparat zaplonowy jets okragly, kupowalismy dzisiaj zeby sprawdzic i bylo to samo.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 09 paź 2008, 19:58

Nie chodziło o aparat tylko cewka jakiego kształtu jest, bo jeśli masz kwadrat to moduł jest w cewce, a jeśli owalna to osobno, a jak kolega sprawdził cewkę? ona może sie wydawać dobra, ty odpalisz ona sie nagrzeje i koniec.

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 paź 2007, 12:24

Post autor: peter124 » 09 paź 2008, 20:27

Przeprasza zle przeczytalem. Cewka jest owalna. Wiec gdzie bedzie ten moduł?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 09 paź 2008, 21:20

peter124 pisze:Przeprasza zle przeczytalem. Cewka jest owalna. Wiec gdzie bedzie ten moduł?
Te cewki są prawie niezniszczalne. Skup się na alarmie bo to on według mnie szwankuje.

robczy87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 30 wrz 2008, 18:06
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: robczy87 » 09 paź 2008, 23:08

Najprawdopodobniej modół w audi jest montowany w środku jak siedzenie kierowcy to odciagasz próg potem ten kawalek tapicerki i tak jest na boku przykrecony do karoseri. Tak było w audi b3 z mechanicznym wtryskiem paliwa. Tez tak mialem kiedys na skrzyzowaniu potrafil zgasnac i ooo iskry nie bylo nic ale juz jest ok po jego wymianie :) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 10 paź 2008, 06:12

robczy87 pisze:Najprawdopodobniej modół w audi jest montowany w środku jak siedzenie kierowcy to odciagasz próg potem ten kawalek tapicerki i tak jest na boku przykrecony do karoseri. Tak było w audi b3 z mechanicznym wtryskiem paliwa. Tez tak mialem kiedys na skrzyzowaniu potrafil zgasnac i ooo iskry nie bylo nic ale juz jest ok po jego wymianie :) Pozdrawiam
W B3 tak, ale nie w B4. W B4 ABT moduł jest przy cewce.

Awatar użytkownika
peter124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 paź 2007, 12:24

Post autor: peter124 » 11 paź 2008, 12:48

Witam autko naprawione moj mechanik oddal do serwisu alarmow. Niestety dowiedzialem sie tylko ze to nie alarm byl przyczyna. Nie chcial mi zdradzic o co chodzilo w kazdym razie nie zajelo mu to duzo czasu. Wiem ze nie byla to zadna czesc z ukladu zaplonowego wiec co? Tego chyba sie juz nie dowiem. Temat skonczony. Dziekuje za porady.

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 11 paź 2008, 12:53

peter124 pisze:Witam autko naprawione moj mechanik oddal do serwisu alarmow. Niestety dowiedzialem sie tylko ze to nie alarm byl przyczyna. Nie chcial mi zdradzic o co chodzilo w kazdym razie nie zajelo mu to duzo czasu. Wiem ze nie byla to zadna czesc z ukladu zaplonowego wiec co? Tego chyba sie juz nie dowiem. Temat skonczony. Dziekuje za porady.
skoro nie chce powiedzieć co, to zapewne jakiś pierdol a ile Ciebie skasował jeśli mozna wiedzieć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl