[80 All]Problem wycieraczek czasowych
- 
				
				decybelgrzela
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7
 - Rejestracja: 05 paź 2008, 16:23
 
[80 All]Problem wycieraczek czasowych
Witam.
Jak w temacie, wycieraczki po przełączeniu na czasowe chodzą cały czas i po wyłączeniu ich w dowolnym momencie pracy nie powracają do punktu zero(podszybie), tylko stają od razu w dowolnym miejscu na szybie. Co może być przyczyną takiej wady??
Pozdrawiam
Grzegorz
			
			
													Jak w temacie, wycieraczki po przełączeniu na czasowe chodzą cały czas i po wyłączeniu ich w dowolnym momencie pracy nie powracają do punktu zero(podszybie), tylko stają od razu w dowolnym miejscu na szybie. Co może być przyczyną takiej wady??
Pozdrawiam
Grzegorz
					Ostatnio zmieniony 09 paź 2008, 20:46 przez decybelgrzela, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- 
				
				ant
 
- 
				
				decybelgrzela
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7
 - Rejestracja: 05 paź 2008, 16:23
 
- Danek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3410
 - Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
 - Imię: Damian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.2 KK
 - Lokalizacja: Mazowsze
 - Kontakt:
 
W skrzynce z bezpiecznikami na podszybiu. Kiedyś nawet wstawiałem fotkę i podawałem numer tego przekaźnika. Łatwo go rozpoznać bo jest wyższy niż pozostałe. Numer to o ile mnie pamięć nie myli 229.decybelgrzela pisze:A jest jakiś przekaźnik za to odpowiedzialny?? jak jest to jaki i gdzie sie znajduje?
- 
				
				decybelgrzela
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7
 - Rejestracja: 05 paź 2008, 16:23
 
Znalazłem ten przekaźnik od wycieraczek numer jego to 229. Po wyjęciu go faktycznie przestały chodzić czasowe wycieraczki to czyli on jest za nie odpowiedzialny.
A mam pytanko, czy również ten przekaźnik odpowiada za nie powracanie wycieraczek na swoje miejsce. Rozumiem że przekaźnik ten odpowiada za włączanie wycieraczek z określonym przez niego przerwami, ale czy też odpowiada za to aby te wycieraczki trafiły na swoje miejsce podczas gdy włączona jest stała ich praca a potem wyłączenie ich manetką.
Czy ktoś mnie rozumie??
Proszę o odpowiedz bo jakby nie było to ten przekaźnik kosztuje parę złotych a po wymianie jego efekt może być ten sam.
			
			
									
									
						A mam pytanko, czy również ten przekaźnik odpowiada za nie powracanie wycieraczek na swoje miejsce. Rozumiem że przekaźnik ten odpowiada za włączanie wycieraczek z określonym przez niego przerwami, ale czy też odpowiada za to aby te wycieraczki trafiły na swoje miejsce podczas gdy włączona jest stała ich praca a potem wyłączenie ich manetką.
Czy ktoś mnie rozumie??
Proszę o odpowiedz bo jakby nie było to ten przekaźnik kosztuje parę złotych a po wymianie jego efekt może być ten sam.
- IC69
 - Przyjaciele

 - Posty: 4800
 - Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
 - Imię: Irek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Warszawa
 
decybelgrzela, obstawiam styk podtrzymania w silniku. 
Poczytaj sobie ten temat
 viewtopic.php?t=820&postdays=0&postorder=asc&start=0
			
			
									
									
						Poczytaj sobie ten temat
- 
				
				decybelgrzela
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7
 - Rejestracja: 05 paź 2008, 16:23
 
Witam.
Chcę poinformować wszystkich że usterkę naprawiłem.
Przyczyną były styki w mechanizmie silnika wycieraczek. Były one brudne i zawalone smarem który sie dostał z przekładni silnika. Po umyciu benzyną styków i koła po którym one chodzą wszystko chodzi idealnie.
Przekaźnik do wycieraczek czasowych nr229 był dobry jak i pająk w kierownicy.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za pomoc.
			
			
									
									
						Chcę poinformować wszystkich że usterkę naprawiłem.
Przyczyną były styki w mechanizmie silnika wycieraczek. Były one brudne i zawalone smarem który sie dostał z przekładni silnika. Po umyciu benzyną styków i koła po którym one chodzą wszystko chodzi idealnie.
Przekaźnik do wycieraczek czasowych nr229 był dobry jak i pająk w kierownicy.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za pomoc.
- 
				
				Fryźlewicz
 - Forum Audi 80

 - Posty: 9
 - Rejestracja: 03 maja 2008, 17:57
 - Lokalizacja: Podhale
 
ja mam taki problem ze nie styka mi na 1 poziomie wycieraczek! ten w odstepach czasowych co 6 sek, a powodem jest to ze blaszki nie stykaja poniewaz jak delikatnie dotkne dzwogni to jedzie z koksem a jak puszcze to nic sie nie dzieje. teraz mam pytanie, jak mam se dostac do tej kostki od dzwigni? czy odkrecenie kierownicy musi byc konieczne?
			
			
									
									
						- radziobiker
 - Forum Audi 80

 - Posty: 346
 - Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
 - Lokalizacja: Bożepole Małe
 
							








