[B3 1.8s] Płyn do wspomagania
[B3 1.8s] Płyn do wspomagania
Witam!!
Mam pytanko. Jaki płyn do układu wspomagania?
Czy można mieszać różne płyny? bo dolałem mineralny.
Na obudowie zbiorniczka pisze "nur mineralishehydro oil" . Kupiłem zielony mineralny żeby dolać ale wydaje mi się że był wcześniej inny kolor żółty. Po wlaniu zielonego do żółtego ok 100ml chyba ciężej chodzi kierownica, jest to możliwe? Może to tak zostać czy wymienić cały płyn układu wspomagania?
pozdrowionka
_uwaga
Temat poprawiłem już za Ciebie, ale na przyszłość proszę o tym pamiętać. Pozdrawiam <ok>
Mam pytanko. Jaki płyn do układu wspomagania?
Czy można mieszać różne płyny? bo dolałem mineralny.
Na obudowie zbiorniczka pisze "nur mineralishehydro oil" . Kupiłem zielony mineralny żeby dolać ale wydaje mi się że był wcześniej inny kolor żółty. Po wlaniu zielonego do żółtego ok 100ml chyba ciężej chodzi kierownica, jest to możliwe? Może to tak zostać czy wymienić cały płyn układu wspomagania?
pozdrowionka
_uwaga
Temat poprawiłem już za Ciebie, ale na przyszłość proszę o tym pamiętać. Pozdrawiam <ok>
Ostatnio zmieniony 11 paź 2008, 20:24 przez mariomen, łącznie zmieniany 4 razy.
Jeśli miasz żółty płyn to pewnie masz syntetyk Febi Bilstein M 6161 .... dolałeś zielonego - a więc domyślam się że mineralny Febi Bilstein M 6162. Różnica między specyfikacjami tych płynów jest niewielka ale źle zrobiłeś że zmieszałeś minerał z syntetykiem. Na zbiorniczku u Ciebie pisze "nur mineralishehydro oil" u mnie jest jeszcze po angielsku "use only mineral fluid' - czyli używaj jedynie płynu mineralnego! Wylej cały płyn i zalej zielony Febi M 6162.
ja mam podobny problem. przy zakupie auta dostałem od poprzednika pełną butelkę płynu, o którym wspomniał Gruszka powyżej. natomiast po odkręceniu korka od zbiorniczka okazało się, że w aucie jest zalany jakiś czerwony płyn :shock:
przy okazji zmienie płyn na febi 6162. czy jedna taka buteleczka mi wystarczy?
przy okazji zmienie płyn na febi 6162. czy jedna taka buteleczka mi wystarczy?
dzięki. za rozwianie wątpliwości :mrgreen: sprzedający zarzekał się, że rok temu zmieniał płyn we wspomaganiu. mówił, że kupił dwie butelki. jedna poszła, a druga cała została. ale jak zobaczyłem w zbiorniczku jakiś płyn, którego kolor na pewno nie jest zielony, to troche zwątpiłem :roll:IC69 pisze:grze napisał/a:
IC69 napisał/a:
raczej taki ciemny/brunatny
dokładnie taki
No to raczej masz zielony
wiec panowie mam takie pytanie kupiłem też zielony płyn do wspomagania odkręcam węza a tu widze jakiś taki ciemny wpadający w czerwony..?? hmm na obudowie zbiorniczka pisze że ma iśc mineralny . Czy to ze starości i przepracowania swojego płyn zmienił kolor czy po prostu był czerwony?
Przy kupnie sugerowałem sie info z forum i to że zakrętka od zbiorniczka była koloru zielonego.
Przy kupnie sugerowałem sie info z forum i to że zakrętka od zbiorniczka była koloru zielonego.
Seba własnie ja nie chciałem dolac tylko spuścić o nowy zalać. Tzn zalałem febi zielony i jednak sadze ze kiedyś tam był zielony bo syf na spodzie zbiorniczka przyponinał taki kolor lecz sam płyn nie..
Jest wszystko git kiera chodzi lżej niz przedtem.
Polecam zrobic to innym tym którzy mają jeszcze fabrycznie zalany płyn. Cena 24zł za litr a wchodzi 0,8l.
Jest wszystko git kiera chodzi lżej niz przedtem.
Polecam zrobic to innym tym którzy mają jeszcze fabrycznie zalany płyn. Cena 24zł za litr a wchodzi 0,8l.