[ALL] Zamiana pompy na 1.6TD.
[ALL] Zamiana pompy na 1.6TD.
Witam.
Panowie mam takie pytanko, czy ktoś zakładał pompe z 1,6 do silnika 1,9?
Do tego 1z mam założoną pompe manualną(1,9 bez kabli) silnik jest odczujnikowany, auto odpala ale nie ma mocy(nie wkręca sie na max obroty, silnik lekko szarpie), rozrząd jest ustawiony OK
Mam pompe z audi 80 1,6TD(z LDA) i jestem ciekaw czy pasowała by do tego silnika, oczywiście zwiększe dawke... ale czy to wystarczy?
Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem.
Panowie mam takie pytanko, czy ktoś zakładał pompe z 1,6 do silnika 1,9?
Do tego 1z mam założoną pompe manualną(1,9 bez kabli) silnik jest odczujnikowany, auto odpala ale nie ma mocy(nie wkręca sie na max obroty, silnik lekko szarpie), rozrząd jest ustawiony OK
Mam pompe z audi 80 1,6TD(z LDA) i jestem ciekaw czy pasowała by do tego silnika, oczywiście zwiększe dawke... ale czy to wystarczy?
Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2009, 09:23 przez virus_lx, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Ja natomiast mam odmienne zdanie - dobrze zestrojony MTDI ma czesto o wiele wiekszą moc od ori TDIka. <ok>
Zobaczcie jak gościu ładnie zrobił silnk - szkoda że opis nie po polsku ale to chyba akurat żadna przeszkoda
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=129127
Zobaczcie jak gościu ładnie zrobił silnk - szkoda że opis nie po polsku ale to chyba akurat żadna przeszkoda
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=129127
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
To jest Intercooler wodny Bardzo wydajny i dość drogi stosowany wszczegulności do sportu i wysilonych silników turbodoładowanych <ok> Czesto zakłada sie go w miejscach gdzie nie ma miejsca na tradycyjny intercooler, dla takiej chłodniczki obojetne jest to gdzie jest zamontowana możeby być nawet za silnikiem - to coś dla Ciebie - możesz sobie go dać gdzie dusza zapragnie, jednak i tak jest potrzeba zamontowania chłodnicy przez którą przechodzi woda do tego coolera - ale zawsze jest to dużo mniejsza chłodnica niż tradycyjny FMIC.Labiel pisze:co to za metalowa pucha którą włączył w układ dolotowy koleś od tego Golfa?
może zrówna się z seryjny TD do zwykłej jazdy starczyKamil 20 pisze:a tak zapytam z ciekawości, jaką moc ma silnik 1z z pompą od AAZ? 90km czy 75km?, a może coś pomiędzy tym?
[ Dodano: 2008-10-14, 19:38 ]
też mi przykład profi. silnika , 12-14mm , odprężony , wtryski itd pomarzyć dobra rzeczSolskier pisze:Ja natomiast mam odmienne zdanie - dobrze zestrojony MTDI ma czesto o wiele wiekszą moc od ori TDIka. <ok>
Zobaczcie jak gościu ładnie zrobił silnk - szkoda że opis nie po polsku ale to chyba akurat żadna przeszkoda
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=129127