Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] Duze zuzycie paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Sabek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lip 2008, 08:06
Lokalizacja: Skien

Post autor: Sabek80 » 15 paź 2008, 09:03

Ja wymienilem sonde na nowa i dalej jest to samo.Na cieplym silniku jak odlacze kostke od czujnika temp.plynu to silnik pracuje tak samo to jest dorze czy zle,na zimny reaguje

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 paź 2008, 09:45

Sabek80 pisze:Na cieplym silniku jak odlacze kostke od czujnika temp.plynu to silnik pracuje tak samo
Tak samo to znaczy jak, poprawnie? Czy ma lekko podwyższone obroty biegu jałowego? Normalnie jest tak, że po odpięciu czujnika temp. na rozgrzanym silniku obroty nieco się podnoszą, a mieszanka jest lekko wzbogacana. Może też być tak, że silnik będzie wtedy zalewany i będzie się dławił. Jak silnik jest zimny takie zjawisko po odpięciu czujnika nie powinno występować. Czujnik temp. możesz sprawdzić omomierzem. Charakterystyka jego oporności w zależności od temperatury już była podawana na forum, poszukaj. W każdym razie przy 90*C rezystancja ma być coś ok. 200 ohm, a na zimnym (20*C) ponad 2000 ohm.

Sabek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lip 2008, 08:06
Lokalizacja: Skien

Post autor: Sabek80 » 15 paź 2008, 10:49

Bardzo dziekuje Danek .Moze zaczniemy od nowa. Jak ci to nie robi problemu to napisz co mam sprawdzic na sam poczatek bo tak to nigdy nie dojdziemy konca.Pozdrawiam.

[ Dodano: 2008-10-15, 10:59 ]
Jeszcze jedna rzecz jak zapale silnik to obrotomierz skacze 1000-1200 -2000 obr ale silnik chodzi tak samo nie faluje.

[ Dodano: 2008-10-15, 17:20 ]
Dziekuje Danek za naprowadzenie na trop z ta sonda 1.2v to bylo zle. Teraz pomiar zamyka sie 0.4- 0.7v na cieplym silniku.Zobacze jutro na zimnym silniku czy jest lepiej.

[ Dodano: 2008-10-17, 18:30 ]
Jeszcze raz dziekuje wszystkim co poruszyli ten temat i udzielili pomocy.Wracaja to tego problemu ze auto palilo 15l na 100km,okopcony na czarno wydech,usterka byla masa na glowicy miedzy pierwsza a druga swieca.Wyczyszczony styk i autko wrocilo do normy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl