[1.9TDI 1Z] Kupno używanej turbosprężarki - jak sprawdzić?.
[1.9TDI 1Z] Kupno używanej turbosprężarki - jak sprawdzić?.
Witam,
Zamierzam kupić turbosprężarkę od TDi (aktualnie chyba mam od TD) i nie za bardzo wiem, jak mógłbym się "zabezpieczyć" przed ewentualnym wdepnięciem w "g**no"
Ta aukcja wygląda sensownie?
http://moto.allegro.pl/item455106519_tu ... zesci.html
Może macie zaufanego sprzedawcę, który nie wciśnie byle czego?
Z góry dziękuję za wszelkie info.
Pozdrawiam
Marek Lubiński
Zamierzam kupić turbosprężarkę od TDi (aktualnie chyba mam od TD) i nie za bardzo wiem, jak mógłbym się "zabezpieczyć" przed ewentualnym wdepnięciem w "g**no"
Ta aukcja wygląda sensownie?
http://moto.allegro.pl/item455106519_tu ... zesci.html
Może macie zaufanego sprzedawcę, który nie wciśnie byle czego?
Z góry dziękuję za wszelkie info.
Pozdrawiam
Marek Lubiński
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 20:55 przez mlubinski, łącznie zmieniany 2 razy.
Spoko Adam, dzięki za info <ok> dogadam się z tym gościem, żeby dał gwarancję "po testach dynamicznych", myślę że powinno być wszystko dobrze.Adamm pisze:mlubinski, poki co ta sprezarka od 1Z nadal smiga u mnie, bo nie mam czasu porzezbic z ta VNT20
Co do tego czyszczenia nastawnika to dogadamy się jakoś na listopad (jeśli masz czas), jak nie to grudzień <mikolaj>
POzdrawiam
Marek Lubiński
może i tak, ale wiesz, zawsze będzie ta niepewność - czy problem jest od turbiny, czy od czegoś innego
Turbinę raczej zachowam na w razie co :mrgreen:
Dodatkowym ZA jest to, że (mam taką nadzieję) ta od TDi powinna mieć coś, o co powinien opierać się ten filtr powietrza z obudową, bo stuka mi na wybojach, a nie lubie jak coś mi stuka. Na razie związałem sznurówką, ale czasami to nic nie daje <mikolaj>
Turbinę raczej zachowam na w razie co :mrgreen:
Dodatkowym ZA jest to, że (mam taką nadzieję) ta od TDi powinna mieć coś, o co powinien opierać się ten filtr powietrza z obudową, bo stuka mi na wybojach, a nie lubie jak coś mi stuka. Na razie związałem sznurówką, ale czasami to nic nie daje <mikolaj>
mlubinski, przede wszystkim u Ciebie sterowanie turbo bylo wpiete na sztywno (bez mozliwosci wpiecia N-75,
i nie pompowalo
a co ciekawe ostatnio mialem B4 z przeplywka boscha i bylo to samo, jak sie przytkalo rury od turbo to po przygazowaniu nie mozna bylo utrzymac reki, ale jak zakladalem na kolektor to nie pompowalo nic ;/
turbo bylo po regeneracji, dziury w dolocie nie bylo (bo nie kopcil na czarno, ani nie bylo nigdzie swistu) i nadal lipa ;/
i nie pompowalo
a co ciekawe ostatnio mialem B4 z przeplywka boscha i bylo to samo, jak sie przytkalo rury od turbo to po przygazowaniu nie mozna bylo utrzymac reki, ale jak zakladalem na kolektor to nie pompowalo nic ;/
turbo bylo po regeneracji, dziury w dolocie nie bylo (bo nie kopcil na czarno, ani nie bylo nigdzie swistu) i nadal lipa ;/