[b3] włącznik kierunkowskazów PILNE!
[b3] włącznik kierunkowskazów PILNE!
witam
Czy ktoś kiedyś rozbierał włącznik kierunkowskazów.
Mam problem z lewmi kierunkami tzn:
raz są a za chwile niema na początku mrugały obydwie żarówki bardzo szybko, a teraz wogóle nie swieca tylko przekaznik bardzo szybko pstryka. Prawe są normalnie
na awaryjnych wszystkie 4 swiecą.
Czy może problem tkwi gdzie indziej
pomocy na świeta muszę mieć dobre auto
gdyby cos to gg 2638347
Czy ktoś kiedyś rozbierał włącznik kierunkowskazów.
Mam problem z lewmi kierunkami tzn:
raz są a za chwile niema na początku mrugały obydwie żarówki bardzo szybko, a teraz wogóle nie swieca tylko przekaznik bardzo szybko pstryka. Prawe są normalnie
na awaryjnych wszystkie 4 swiecą.
Czy może problem tkwi gdzie indziej
pomocy na świeta muszę mieć dobre auto
gdyby cos to gg 2638347
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sprawdź czy któraś żarówka nie robi Ci zwarcia, albo czy gdzies plusowy kabel nie bije na mase, kiedys miałem identyczną sytuacje u siebie, plus z tylnej lampy szedł na mase i wywalało kierunki z prawej strony. Spróbuj podociskać wszystkie przekaźniki moze któryś sie zluzował i sprawdź też bezpieczniki. Przełaczniki zostaw sobie na sam koniec bo to najbardziej skompilkowana opcja.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sprawdź na wszelki wypadek 15 bezpiecznik o oporze 25A. U mnie wywaloało bezpiecznik lewa strona przestawała dziać a prawa nadal swieciła, zdaje sie za za spawą bezpicznkika od awaryjnych. Ja stawiam na zwarcie przy którymś kierunku z lewej storny. Schemta chyba jest w dziale download. Zobacz czy w tylnej lampie wszystko gra we wtyczce i czy kable sie gdzieś nie nadtarły.
Jeżeli na awaryjnych świecą wszystkie żarówki to nie ma sensu rozbierać lamp, gdyż od kokpitu idą kable i ten sam tor prądowy jest dla awaryjnych i kierunków.Opis uszkodzenia wskazuje na 99% uszkodzenie włączników kierunkowskazów lub jednej sekcji włącznika świateł awaryjnych(w pozycji wyłączonej przechodzi przez niego prąd na kierunki-stąd stare nazewnictwo blokada kierunków).To,że awaryjne działają,nie świadczy o pełnej sprawności tego włącznika,gdyż jak wspomniałem wcześniej realizuje on dwie funkcje.
Na początek zmostkuj styk we włączniku awaryjnych(na kostce z kablami)i jeśli zaczną działać
masz odpowiedź,jeśli nie włącznik kierunków do rozbiórki-nie jest to trudne-mnie demontaż czyszczenie i montaż nie zajmuje nawet godziny(bez poduszki)
Na początek zmostkuj styk we włączniku awaryjnych(na kostce z kablami)i jeśli zaczną działać
masz odpowiedź,jeśli nie włącznik kierunków do rozbiórki-nie jest to trudne-mnie demontaż czyszczenie i montaż nie zajmuje nawet godziny(bez poduszki)
silentfox pisze:Prawe są normalnie
na awaryjnych wszystkie 4 swiecą.
Te dwa opisy wykluczają się jakby :shock:silentfox pisze:na awaryjnych tez lewa strona nie swieci natomiast gdy uzbrajam alarm swieca
Alarm -przewody na kierunki podpina się w lewym progu w wiązce,która prowadzi przewody do lamp bezpośrednio.Z mojej strony sugestie te same co w poprzednim poście-trochę porozbierać i poszukać-w audi to na szczęście dość łatwe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 01:36
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA