[B3, B4, 90 ALL] autocheck i board komputer ACBC
samo AC zamontujesz bez problemu.bono85 pisze:Witam wszystkich.
Mam B3 1.9 113km w benzynie 89r.. Czy u mnie da się zamontować taki autocheck i board komputer ACBC. Jeśli tak to co było by mi potrzebne ?
natomist odnosnie BC:
Jaki masz kod silnika ?
masz tam komputer sterujący pracą silnika (np motronic, mono motronic, digifant, ke jetronic, ke motronic, multi point injection) ??
jesli masz samochód na mechanicznym wtrysku lub gaźniku to BC nie zamontujesz.
No co do pojemności to raz u mechanika musiałem mu tłumaczyć i udowadniać że były takie silniki, trochę mało spotykane. A u mnie zamontowany jest w B3 Sport Edition. Jeśli kupie AC i BC to prócz przewodów do podłączenia będę potrzebował coś jeszcze ?? No i jeszcze gdzie to moge kupić ?? ;/ o to jest pytanie
zeby cieszyć sie Auto Checkiem i Board Computerem potrzebujesz :bono85 pisze:AC i BC to prócz przewodów do podłączenia będę potrzebował coś jeszcze ?? No i jeszcze gdzie to moge kupić ?? ;/ o to jest pytanie
- sprawny i działający moduł AC/BC pochodzący z silnika r4/r5. Te od silników V (2.6abc i 2.8 aah) nie podejdą bo jest problem z dynamicznym cisnieniem oleju
- Manetkę do obsługi funkcji ac/bc (który masz model manetek ? te zaokrąglone jak w B4 czy jeszcze te starszego typu kwadratowe ?)
- wiązkę od manetki do BC (ciężko bedzie dostać ori wiec pozostaje samoróbka -> koszt około 5 zł)
- wiązke z MC -> AC (j/w koszt około 5 zł)
i chyba to by było na tyle
kiedys czytalem jakis topic o tych przelącznikach w konsoli sterujacej funkcjami bc
ale nie skojarzylem ze wystepuja one w b3 gdzie są stare manetki.
chyba zamiast szukac ori manetki z b3 starego typuz funkcjami bc to chyba lepiej było by przerobic kostki od manetek na nowy typ a sterowanie awaryjnymi wrzucic do konsoli srodkowej
ale nie skojarzylem ze wystepuja one w b3 gdzie są stare manetki.
chyba zamiast szukac ori manetki z b3 starego typuz funkcjami bc to chyba lepiej było by przerobic kostki od manetek na nowy typ a sterowanie awaryjnymi wrzucic do konsoli srodkowej
Witam
Wczoraj nabyłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/item458281483_au ... b3_b4.html
nabyłem to w sumie z ciekawości i mam pytanie czy jak kupię jeszcze bc to będzie to współpracowało ze sobą. Oczywiście wiem że muszę kupić moduł bc do v6. Pytam bo może ktoś już rezał bc na takim przełączniku. Najbardziej mnie interesuje wiązka elektryczna do tego
Wczoraj nabyłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/item458281483_au ... b3_b4.html
nabyłem to w sumie z ciekawości i mam pytanie czy jak kupię jeszcze bc to będzie to współpracowało ze sobą. Oczywiście wiem że muszę kupić moduł bc do v6. Pytam bo może ktoś już rezał bc na takim przełączniku. Najbardziej mnie interesuje wiązka elektryczna do tego
Ten włącznik będzie OK. Moduł BC do swojego V6 (sam BC bez funkcji AC) możesz kupić dowolny, tzn. również od R4/R5, ponieważ da się go przestawić na pracę z typem Twojego silnika. Jeżeli planujesz kupic BC z AC musi to być dedykowane do silnika V6. Z wiązką nie ma problemu. Jakby co to pytaj poprzez PW.seebol1 pisze:Witam
Wczoraj nabyłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/item458281483_au ... b3_b4.html
nabyłem to w sumie z ciekawości i mam pytanie czy jak kupię jeszcze bc to będzie to współpracowało ze sobą. Oczywiście wiem że muszę kupić moduł bc do v6. Pytam bo może ktoś już rezał bc na takim przełączniku. Najbardziej mnie interesuje wiązka elektryczna do tego
Jakbyś się rozmyślił z montowania BC, to daj znać, a ja od Ciebie odkupię ten włącznik.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2008, 23:46 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.
widze ze masz b4 v6 2.6 ABC a chcesz montować przełącznik od BC stosowany w b3seebol1 pisze:Witam
Wczoraj nabyłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/it...audi_b3_b4.html
nabyłem to w sumie z ciekawości i mam pytanie czy jak kupię jeszcze bc to będzie to współpracowało ze sobą. Oczywiście wiem że muszę kupić moduł bc do v6. Pytam bo może ktoś już rezał bc na takim przełączniku. Najbardziej mnie interesuje wiązka elektryczna do tego
z tego co widze to on ma "chyba" 2 pozycje a gdzie reset ?? chyba ze ja slepy jestem lub jest on realizowany w inny sposób.
mi sie wydaje ze bardziej ergonomicznym sposobem byłoby zrobienie przełączników bc w manetce. Jak pisał Solskier fabryczna manetka w b4 ma miejsce na przełączniki do bc.
i chyba wiązke tez była by prostsza do zrobienia i przeciągnięcia.
ale jeżeli chodzi i typ wiazki do tego przełącznika to cyba tez nie bedzie z tym większego problemu
tutaj w dziale gielda masz jakies propozycje
viewtopic.php?t=21434
oki juz zakumałem zasade dzialania tego przelącznika sorki za zamieszanie
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
seebol1, Ten przycisk co kupiłeś siedział a Audi 90 B3 :mrgreen: Sam go wyciągałem. Miałem go brać tymczasowo zamiast manetki, ale nie podoba mi się
Ma dwa przełączki góra/dół i na środku przycisk reset.
widmo pisze:widze ze masz b4 v6 2.6 ABC a chcesz montować przełącznik od BC stosowany w b3
z tego co widze to on ma "chyba" 2 pozycje a gdzie reset ??
Ma dwa przełączki góra/dół i na środku przycisk reset.