Witam wszystkich użytkowników forum audi. Mam Audice 1,8 na jednopunkcie , benzyna + gaz. Od momentu jak ją kupiłem tj. jakiś rok temu mam z nią ten sam problem, mianowicie trzyma wysokie obroty , około 2 tyś. po puszczeniu nogi z gazu ( bieg jałowy). Zacząłem banalnie od wymiany czujnika cieczy chłodzącej, koszt 15 zł i było dobrze przez tydzień. Zakupiłem nowy droższy i tez było dobrze ale też tylko przez tydzień. Następnie wymieniłem całą szpryce z silniczkiem krokowym ,potencjometrem przepustnicy itd. i o dziwo poprawiło się na mniej więcej miesiąc. Kolejna wymiana to uszczelka pod wtryskiem i tez poprawa na tydzień. Oprócz całego silnika wymieniłem już chyba wszystko i nic. Piszę tego posta bo może o czymś zapomniałem i ktoś z szanownych Klubowiczów mi to wskaże. Oprócz części związanych z obrotami wymieniłem przewody , świece, kopułkę , palec. Nie działa zegar temperatury cieczy chłodzącej jeśli miało by to jakieś znaczeni. Pomóżcie mi proszę, niech znowu uwierzę w to auto. Ewentualnie proszę o adres dobrego mechanika z okolic Włocławka (nie wymieniacza części)
_uwaga
[80 B3 1,8 s] wysokie obroty
[80 B3 1,8 s] wysokie obroty
Ostatnio zmieniony 20 paź 2008, 11:26 przez davideks, łącznie zmieniany 2 razy.
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
sonde wymieniłem ale przyznam szczerze ze gdy ja wypne nic się nie dzieje
Kolego było na forum wiele postów na podobne tamaty szczególnie przy ABT uzyj szukajki i dopiero potem pisz.
[ Dodano: 2008-10-20, 15:42 ]
przeczytałem wszystkie posty na temat wysokich obrotów. Nigdzie nie znalazłem podobnego przypadku dlatego pisze
Kolego było na forum wiele postów na podobne tamaty szczególnie przy ABT uzyj szukajki i dopiero potem pisz.
[ Dodano: 2008-10-20, 15:42 ]
przeczytałem wszystkie posty na temat wysokich obrotów. Nigdzie nie znalazłem podobnego przypadku dlatego pisze
Ostatnio zmieniony 20 paź 2008, 11:45 przez davideks, łącznie zmieniany 1 raz.