Witam!
Mam taki problem ze skrzynią biegów, ponieważ prawie przy każdym włączaniu 5 biegu zgrzyta mi nawet jak wcisne sprzegło do oporu. Inne biegi wchodzą elegancko. Co to moze byc? czyżby skrzynia była by juz na wykończeniu?
Proszę pamiętać o stosowaniu TAGów.
[90 B3 2.2 KV] Zgrzytanie 5 biegu
[90 B3 2.2 KV] Zgrzytanie 5 biegu
Ostatnio zmieniony 23 paź 2008, 21:28 przez leon_no3, łącznie zmieniany 3 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Niestety jeśli chodzi o skrzynie biegów to nie jestem biegły w tym temacie i mam nadzieje że nigdy nie będę musiał być, więc o ewentualnych kosztach też nic nie napiszę. Samemu raczej ciężko będzie to zrobić, szczególnie jeśli ktoś nie ma pojęcia o budowie skrzyni.
Swoją drogą trochę dziwne że siadł 5 bieg. Zazwyczaj siadają niższe biegi (2-3). U mnie w Golfie siadał właśnie synchronizator 2 biegu co objawiało się trudnością wrzucenia go przy wyższych obrotach i zgrzytaniem.
Swoją drogą trochę dziwne że siadł 5 bieg. Zazwyczaj siadają niższe biegi (2-3). U mnie w Golfie siadał właśnie synchronizator 2 biegu co objawiało się trudnością wrzucenia go przy wyższych obrotach i zgrzytaniem.
U mnie ciężko wchodzi 2 bieg, ale tylko na gdy olej w skrzyni się nie rozgrzeje, natomiast zauważam lekki opór przy włączaniu 5-tki bez względu na temperaturę oleju w skrzyni i wydaje mi się że towarzyszy temu lekki zgrzyt ale nie słyszalny, a wyczuwalny na drążku. Nie robię z tym nić bo tragedii nie ma, a przy odpowiednim wyczuciu auta można wyeliminować te przypadłości. Niestety ale auta koncernu VAG szczególnie te starsze mają problemy ze skrzyniami i w wielu wypadkach winne są synchronizatory.