[B4 All] Demontarz osłony słupka pom.drzwiami od wew. strony
[B4 All] Demontarz osłony słupka pom.drzwiami od wew. strony
Witam.
Czy ktoś z Kolegów i Koleżanek demontował już osłonę słupka pomiędzy drzwiami przednimi a tylmymi od wewnetrznej strony. Chodzi mi dokładnie o tek plastik osłaniający pionowy odcinek pasu bezpieczeństwa. Coś mi tam stuka i puka na zakrętach i nierównościach i chciałbym się do niego dostać.
Pozdrawiam
Krzysiek
Czy ktoś z Kolegów i Koleżanek demontował już osłonę słupka pomiędzy drzwiami przednimi a tylmymi od wewnetrznej strony. Chodzi mi dokładnie o tek plastik osłaniający pionowy odcinek pasu bezpieczeństwa. Coś mi tam stuka i puka na zakrętach i nierównościach i chciałbym się do niego dostać.
Pozdrawiam
Krzysiek
Tak ja sie tam dobierałem <ok>
Ale jakies konkretne pytanie? jak to rozebrac czy jak? Ja sie dobieralem do czujnika dzwi..
Domyślam sie ze chodzi o demontarz
Więc tak..:
1 Najpierw musisz odkrecic tą listwe pozioma, która idzie przez całą długosc samochodu od poczatku dzwi przednich przez słópek oraz przez tylne dzwi..
Listwe tą nalezy odkrecic -srubki znajdziemy pod tylnym siedzeniem, trzeba tam pod ukos włozyc srubokret i ja wykrecic, a druga srubka jest kolo nóg pasarzera tak z dołu, reszta listwy jest mocowana na takie wciski wiec wystarczy troche mocniej złapac za listwe i pociagnac ją do siebie he..
2 Nastepnie po wymontownaiu tej poziomej listwy mozemy sie zabrac za ta pionowa od pasów, nalezy schylic sie jak najblizej "podłoza" tzn wycieraczki i wypatrzyc na dole tej listwy dwie srubki(jesli nie wykręcimy tej poziomej listwy to do tych srubek sie nie dobierzemy bo ta listwa je zasłania), odkrecic je..
3 Nastepnym etapem jest ciaganiecie tej listwy w dół aby górne mocowania wyszly z podsufitki i to wszytkoo xD
Przepraszam za tak haaotyczne wytłumaczenie, ale mam nadzieje, ze ktos cos z tego zrozumie a jakby co to smiało pisac
Pozdrawiam..
Ale jakies konkretne pytanie? jak to rozebrac czy jak? Ja sie dobieralem do czujnika dzwi..
Domyślam sie ze chodzi o demontarz
Więc tak..:
1 Najpierw musisz odkrecic tą listwe pozioma, która idzie przez całą długosc samochodu od poczatku dzwi przednich przez słópek oraz przez tylne dzwi..
Listwe tą nalezy odkrecic -srubki znajdziemy pod tylnym siedzeniem, trzeba tam pod ukos włozyc srubokret i ja wykrecic, a druga srubka jest kolo nóg pasarzera tak z dołu, reszta listwy jest mocowana na takie wciski wiec wystarczy troche mocniej złapac za listwe i pociagnac ją do siebie he..
2 Nastepnie po wymontownaiu tej poziomej listwy mozemy sie zabrac za ta pionowa od pasów, nalezy schylic sie jak najblizej "podłoza" tzn wycieraczki i wypatrzyc na dole tej listwy dwie srubki(jesli nie wykręcimy tej poziomej listwy to do tych srubek sie nie dobierzemy bo ta listwa je zasłania), odkrecic je..
3 Nastepnym etapem jest ciaganiecie tej listwy w dół aby górne mocowania wyszly z podsufitki i to wszytkoo xD
Przepraszam za tak haaotyczne wytłumaczenie, ale mam nadzieje, ze ktos cos z tego zrozumie a jakby co to smiało pisac
Pozdrawiam..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 280
- Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
- Lokalizacja: EP
Może ten temat Wam pomoże viewtopic.php?t=16742
No to teraz wszystko jasne, grze, dziękuje
[ Dodano: 2008-11-02, 08:37 ]
No i po kłopocie... osłona zdjęta w 2 minutki.
Po za karzem, brudem, włosami poprzedniej właścicielki nie znalazłem nic co mogło by pukać... :-| . Jedyne co udało mi się "naprawić" to plastikowa płytka / maskownica mechanizmy przesuwania pasów. Wyleciała z niej taka sprężynka podobna do pióra resora, wstawiłem na miejsce i po kłopocie, teraz płytka/ maskownica ładnie dolega do osłony słupka.
Jeśli macie problem ze zwijaniem się pasów to polecam odkurzyć mechanizm pasów z brudu który zebrał się przez wszystkie lata używania auta.
Pod tym plastikowym boczkiem znalazłem naklejkę (taką jak cena) z datą : 17 06 1992, to pewnie data składania wnętrza mojej niuni (pod kilkoma plastikami widziałem już tą datę)
Pozdrawiam
Krzysiek
[ Dodano: 2008-11-02, 08:37 ]
No i po kłopocie... osłona zdjęta w 2 minutki.
Po za karzem, brudem, włosami poprzedniej właścicielki nie znalazłem nic co mogło by pukać... :-| . Jedyne co udało mi się "naprawić" to plastikowa płytka / maskownica mechanizmy przesuwania pasów. Wyleciała z niej taka sprężynka podobna do pióra resora, wstawiłem na miejsce i po kłopocie, teraz płytka/ maskownica ładnie dolega do osłony słupka.
Jeśli macie problem ze zwijaniem się pasów to polecam odkurzyć mechanizm pasów z brudu który zebrał się przez wszystkie lata używania auta.
Pod tym plastikowym boczkiem znalazłem naklejkę (taką jak cena) z datą : 17 06 1992, to pewnie data składania wnętrza mojej niuni (pod kilkoma plastikami widziałem już tą datę)
Pozdrawiam
Krzysiek
zanim zaczniesz cokolwiek rozkręcac, to na początek proponuję zrobic tak:Hary89 pisze:To i ja bede musiał sobie odkurzyć mechanizm pasów, bo coś ciężko mi chodza
szmatka z mikrofibry, którą zamaczamy w samej wodzie, następnie rozwijamy pasy (nic nie demontujemy), przecieramy pasy mikrofibrą i pozostawiamy rozwinięte do wyschnięcia. w razie potrzeby czynnośc można powtórzyc. taki zabieg bardzo często pomaga na ciężko zwijające się pasy. u siebie tak zrobiłem i różnica jest odczuwalna na plus a dodam, że po zakupie Audiczki pasy ciężko się zwijały i były nie przyjemne w dotyku. po przetarciu ich mokrą mikrofibrą są niedopoznania