[1.9TDI 1Z] Brak zapłonu.
[1.9TDI 1Z] Brak zapłonu.
witam,
sluchajcie nie moge zapalic autka, nie wiem co jest grane :cry: zima, mrozy zawsze za pierwszym razem..a teraz nic, tylko jak wlacze stacyjke to slychac takie cykanie, dochodzace z urzadzenia znajdujacego sie za filtrem powietrza patrzac od przodu silnika..jak odlaczylem od tego czujnik to cykania nie bylo slychac, ale pomomo tego i tak nie zapalila....
co to moze byc????? HELP!!!
chyba cos z elektryka, bo zegar zamiast pokazywac rzeczywista godzine to pokazyje ile juz czasu uplynelo od pierwszej proby rozruchu silnika
_uwaga
sluchajcie nie moge zapalic autka, nie wiem co jest grane :cry: zima, mrozy zawsze za pierwszym razem..a teraz nic, tylko jak wlacze stacyjke to slychac takie cykanie, dochodzace z urzadzenia znajdujacego sie za filtrem powietrza patrzac od przodu silnika..jak odlaczylem od tego czujnik to cykania nie bylo slychac, ale pomomo tego i tak nie zapalila....
co to moze byc????? HELP!!!
chyba cos z elektryka, bo zegar zamiast pokazywac rzeczywista godzine to pokazyje ile juz czasu uplynelo od pierwszej proby rozruchu silnika
_uwaga
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 09:37 przez Gregor86, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: [80 B4 1.9TDi] nie moge zapalic niuni:(
Pierwsze słysze o takiej opcji.Gregor86 pisze: chyba cos z elektryka, bo zegar zamiast pokazywac rzeczywista godzine to pokazyje ile juz czasu uplynelo od pierwszej proby rozruchu silnika
A powiedz czy wogóle kręci rozrusznik i popraw temat zgodnie z regulaminem
Re: [80 B4 1.9TDi] nie moge zapalic niuni:(
miałem tak jak padł mi akumulator tak był rozładowany ze w chwili pruby zkrecenia rozrusznikiem resetował sie zegar wiec ponowie pytanie czy kreci ci rozrusznik?Gregor86 pisze:
chyba cos z elektryka, bo zegar zamiast pokazywac rzeczywista godzine to pokazyje ile juz czasu uplynelo od pierwszej proby rozruchu silnika
paliwko nie moze sie spowrotem cofac do filtra tzn ze uklad paliwowy zapowietrza sie, kiedy wymieniales filtr :?: sprawdz czy wezyki od filtra dobrze sa dociagniete oraz sam filtr czy jest dobrze dokrecony oraz czujnik wody w paliwie ktory jest u spodu filtra, sprawdz czy gdzies pompa wtryskowa nie cieknie
Dokładnie tak jak napisałeś, niestykające się piny we wtyczce powodowały brak zapłonu trochę ze mnie gafa, bo zanim to się stało to wymieniałem uszczelkę od czujnika znajdującego się na króćcu wodnym bo przepuszczała płyn, no i musiłem niechcący rozewrzeć wtyczkę THX swoja droga dlczego ta wtyczka jest aż tak ważna w czasie zapłonu?Krzylu pisze:grzebałeś coś z opornikiem?? jeśli tak to posprawdzaj piny we wtyczce od pompy do ecu miałem podobnie niechciał zapalić i słychać było tylko głośne cykanie n75 wina leżała po stronie niestykajacych się pinów