[B3 1.8 SF] Podświetlanie przycisku ogrzewania szyby
[B3 1.8 SF] Podświetlanie przycisku ogrzewania szyby
Podświetlenie nie działa, również kontrolka włączenia nie działa.
Postanowiłem naprawić: wydłubałem wyłącznik, rozpiąłem kostkę, siadłem sobie "na warsztacie" i juz po 15 minutach rozłożyłem wyłącznik na 4 części :
- najpierw czołowa zaślepka lekko odskoczyła po lekkim poważeniu
- potem spężynka
- wydłubałem środek podważając nożem na szerszych bokach.
- została "obudowa" z dwoma dłuuugimi plastikowymi rurkami.
Tu utknąłem : w jednej rurce jest żaróweczka, nie idzie jej wydłubać, zeskrobałem tylko czerwoną (?) farbę. W drugiej jest .. hm. jakby druciki (???) w izolacji.
Przeglądałem forum i wydaje mi się, że ciężko będzie dostać SPRAWNY wyłącznik (w rozsądnej cenie), a lutowania tych drucików na 99% nie uda się ..
Może jest jakiś "patent" żeby to naprawić ?
Da się zdjąc tylną ściankę , tę ze złączem ?
Postanowiłem naprawić: wydłubałem wyłącznik, rozpiąłem kostkę, siadłem sobie "na warsztacie" i juz po 15 minutach rozłożyłem wyłącznik na 4 części :
- najpierw czołowa zaślepka lekko odskoczyła po lekkim poważeniu
- potem spężynka
- wydłubałem środek podważając nożem na szerszych bokach.
- została "obudowa" z dwoma dłuuugimi plastikowymi rurkami.
Tu utknąłem : w jednej rurce jest żaróweczka, nie idzie jej wydłubać, zeskrobałem tylko czerwoną (?) farbę. W drugiej jest .. hm. jakby druciki (???) w izolacji.
Przeglądałem forum i wydaje mi się, że ciężko będzie dostać SPRAWNY wyłącznik (w rozsądnej cenie), a lutowania tych drucików na 99% nie uda się ..
Może jest jakiś "patent" żeby to naprawić ?
Da się zdjąc tylną ściankę , tę ze złączem ?
piotr007, bawiłem się z lutowaniem nowych żaróweczek chyba z 5 razy, za każdym razem po 2-3 dniach paliły się... niemam już sił wymontowywać co chwile wyłącznika, wiec poprostu podświetlenie przycisku nie świeci :-|
[ Dodano: 2008-11-02, 20:04 ]
Są dwa rodziaje wyłączników ogrzewania szyby: z żarówkami wlutowanymi w płytkę i z żaróweczkami wsuwanymi w złącza. Oczywiście te 2gie są łatwiejsze w wymianie bo tylko zdejmujesz przodek i masz dojście do żarówki...
[ Dodano: 2008-11-02, 20:07 ]
http://www.allegro.pl/item473596457_wla ... _audi.html
Zapytaj też Kolegi Duo - on ma wszystko do Audi
[ Dodano: 2008-11-02, 20:04 ]
Są dwa rodziaje wyłączników ogrzewania szyby: z żarówkami wlutowanymi w płytkę i z żaróweczkami wsuwanymi w złącza. Oczywiście te 2gie są łatwiejsze w wymianie bo tylko zdejmujesz przodek i masz dojście do żarówki...
[ Dodano: 2008-11-02, 20:07 ]
http://www.allegro.pl/item473596457_wla ... _audi.html
Zapytaj też Kolegi Duo - on ma wszystko do Audi
Dziękuję za odpowiedziKrzysztof_Suliko pisze: http://www.allegro.pl/item473596457_wla ... _audi.html
Postaram się zakupić, mam nadzieję, że złączki i rozmiary od B4 będą pasować.
Właśnie będę się bawił z wymianą żaróweczki podświetlania przycisku ogrzewania tylnej szyby. nie świeci mi ta górna żarówka (spaliła się niedawno). z tego, co widzę, po zdjęciu przedniej klapki przełącznika, to mam tam żarówkę lutowaną taką jak od radia. i tu mam pytanie do osób, któe rozbierały ten wyłącznik: na co uważać? czy nie ma potem problemu z włożeniem z powrotem tych sprężynek?
Z tego co pamiętam to do wymiany żarówki bądź diody nie ma potrzeby rozbierania wyłącznika na czynniki pierwsze. Wystarczy zdjąć przednią zaślepkę i wyciągnąć środek razem z pinami z obudowy (wychodzi w stronę pinów do tyłu) i mamy dostęp do żarówki lub płytki z diodami w zależności od wersji wyłącznika.grze pisze:czy nie ma potem problemu z włożeniem z powrotem tych sprężynek?