Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Cabrio 2.3E All] sprężyny obniżające H&R

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomziel_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
Lokalizacja: Łobżenica

[B4 Cabrio 2.3E All] sprężyny obniżające H&R

Post autor: tomziel_20 » 04 lis 2008, 15:41

Witam mam pytanie chciałbym zglebować moją niunię mam zamiar zakupić sprężyny firmy H&R tylko nie wiem o ile mogę ją obniżyć tak aby nic nie obcierało aktualnie mam seryjne zawieszenie oraz felgi z oponami o profilu 225/40/R18 jak myślicie jakie sprężyny będą najlepsze??
Ostatnio zmieniony 04 lis 2008, 15:58 przez tomziel_20, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 04 lis 2008, 15:47

W temacie jest zawieszenie gwintowane, w poście pytasz o ile obniżyć by nie obcierało. Wiec co ty chcesz same sprężyny czy gwint? Nie myl pojęć.

Awatar użytkownika
tomziel_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
Lokalizacja: Łobżenica

Post autor: tomziel_20 » 04 lis 2008, 16:12

Tak same sprężyny pomyliłem temat:) już poprawiony

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lis 2008, 16:50

Chcesz obniżyć auto to zmieniasz amory plus sprężyny albo wcale, jak zmienisz cały komplet to możesz zejść nawet do - 60mm i to byłby kozak. Ale myślę że tak realnie i bez wygłupów -40mm Ci starczy ale pełny kit nie same springi bo to o kant ... rozbić <ok>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 04 lis 2008, 18:25

60mm i 18cali? Kiepsko to widzę, patrząc na moje 16stki....

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lis 2008, 21:14

AUDI_A6 pisze:60mm i 18cali? Kiepsko to widzę, patrząc na moje 16stki...
Wejdą bez problemu sprawdzałem przelicznikiem obwodu koła. Dla przykładu zimę mam 195/65/15 (średnica koła 634.5mm) dla koła i opony 225/40/18 (średnica koła 637.2mm) więc jak widać to tylko 2.7mm róznicy w średnicy koła a pamiętajmy ze u mnie jest -65mm i na zimie jeszcze jest tam trooooooszkę miejsca <cieszy> (jakieś 0.5-1cm <mikolaj> a jak wiadomo przy betonie to tak jak by tam jeszcze ręka wchodziła <ok> )

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 04 lis 2008, 21:20

Miałem 195/65/15 i 60mm w dół i przycierało przy skręcie.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lis 2008, 21:23

AUDI_A6 pisze:Miałem 195/65/15 i 60mm w dół i przycierało przy skręcie.
Miałem podobną sytuacje na amorach GT Coupline ale odkąd ma weiteci z kompletu do springów to nie ma o tym mowy, sam amor jest tak sztywny iż nie jestem w stanie w rekach go ruszyć <ok> A wiesz co możesz mieć jeszcze inaczej że tak jest - albo inne albo sklepane łożyska kolumny mcpersona ;-) Jak wyjąłem swoje stare po jeździe na glebie to skurczyły się (sklepały) o sporą połowę :lol:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 04 lis 2008, 21:28

Ja dziś wyjmowałem zawieszenie, miska amortyzatora była tak sklepana, że nie mogłem jej wybić młotem :mrgreen: Może i masz rację jakby było sztywniej to by nie tarło...

anton

Post autor: anton » 07 lis 2008, 22:01

Ja jezdze na sprezynach i amorach H&R 60/40.Mam kola17 cali z oponami 205/40 i powiem,ze jest ciezko jesli chodzi o jazde,ale obcierek nie mam.
Jesli chodzi o 18 cali to przy sprezynach 60/40 kola wejda ale jazda bedzie nie do zniesienia,obcierki beda murowane jesli zdecydujesz sie na kompletny zawias bedzie lepiej jesli chodzi o obcierki.
A jak wsadzisz 40 mm na przod to nie bedzie to fajnie wygladalo za duzy przeswit.Cos za cos,czemu nie moze bycdobrze,a wszystkieku winne nasze dziury.
I jeszcze jedno,jesli zdecydujesz sie na 60/40 przy 18 calach nie polecam dystansow,bo opony starcza na miesiac.
Pozdro
Audi4ever

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl