Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 20V NM] Problem z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 05 lis 2008, 09:39

m_az pisze:Świece były wymieniane na nowe pisałem to (Wysłany: 2008-10-24, 20:11).
Czy zalaniu świec towarzyszy brak kompresji?

Ciśnienie oleju:
Silnik zimny obroty 1000 - ciśnienie oleju – 5
Silnik gorący 95oC – obroty spadają do 900 ciśnienie oleju – 2, przy wzroście obrotów ciśnienie rośnie i od 1100 osiąga 4,5 i dalej nie rośnie.
Czy jest to w normie?
Dodam, że jak przy każdej wymianie oleju był wymieniony filtr oleju.
Ciśnienie oleju jest idealne.

Świece zalało, bo go pewnie kręciłeś a nie było iskry, więc paliwo szło do cylindrów.

Na moje oko czujniki położenia wału do sprawdzenia, ewentualnie aparat zapłonowy i czujnik Halla w nim

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 05 lis 2008, 23:01

Pisząc: "zmierz ciśnienie" miałem na myśli ciśnienie sprężania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl