[2.0 b4 ABT + LPG] dusi sie na kazdym biegu
- zapomnialem
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 06 lis 2008, 13:58
- Lokalizacja: Opole
[2.0 b4 ABT + LPG] dusi sie na kazdym biegu
Nie wiem co robic? na gazie autko chodzi bardzo ładnie i płynne (roczna instalacja) natomiast na benzynie (jak mu depne) dusi sie przez chwile (ok. 2 sek) i znowu idzie (na kazdym biegu). Czy jest to zwiazane z zaplonem? Problem był juz przed załozeniem gazu. Tak go kupiłem. Prosze o porade.
Oznaczenia modelu i silnika należy dawać w kwadratowe nawiasy.
Oznaczenia modelu i silnika należy dawać w kwadratowe nawiasy.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2008, 21:43 przez zapomnialem, łącznie zmieniany 1 raz.
mam ten sam silnik i cierpię na to samo... Mi to się zdarza najczęściej na 2tyś obrotów... Wspaniale by było jak by znalazł się ktoś kto miał ten sam problem i udało mu sie go rozwiązać, przynajmniej mielibyśmy wtedy jakieś światełko w tunelu.
zapomnialem jak założyłeś gaz i na nim jeździsz to te duszenie się zupełnie zniknęło??
zapomnialem jak założyłeś gaz i na nim jeździsz to te duszenie się zupełnie zniknęło??
Ostatnio zmieniony 06 lis 2008, 21:32 przez Nieściak, łącznie zmieniany 1 raz.
Do wymiany sonda Lambda.Nieściak pisze:mam ten sam silnik i cierpię na to samo... Mi to się zdarza najczęściej na 2tyś obrotów... Wspaniale by było jak by znalazł się ktoś kto miał ten sam problem i udało mu sie go rozwiązać, przynajmniej mielibyśmy wtedy jakieś światełko w tunelu.
zapomnialem jak założyłeś gaz i na nim jeździsz to te duszenie się zupełnie zniknęło??
- zapomnialem
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 06 lis 2008, 13:58
- Lokalizacja: Opole
na gazie autko chodzi idealnie, pisałem ze z tą wada juz go kupilem a gaz zakladalem sam. Przeganialem go na PB wielokrotnie - nic nie pomaga. Fakt - moze to byc sonda - poprzedni wlasciciel chyba próbował ja wykrecac ale mial nieodpowiedni klucz i tak obiechal ten kwadrat ze jest nie do wykrecenia (grubsza sprawa). Tak przypuszczalem, ze to moze byc przez nia - trzeba bedzie sie pomeczyc - cóż.
Na początek po wym sondy trzeba zrobic adaptacje na PB. Sprawdź jak auto bedzie jeździc na odpietej sondzie, ECU dobierze sobie wartość zastępczął i wtedy nie bedzie miała wpływu zła praca sondy. Auto na LPG bedzie jeździc dobrze poniewaz jedynie sonda wpływa na prace silnika ale nie tak bardzo jak na PB tam jest duzo więcej czynników wpływajacych na prace silnika na PB.
To powinienem odpiąć sondę i zobaczyć czy się bez niej dusi?? a ile gdzieś tak przejechać?? i czy to nie zaszkodzi silnikowi??WOJTEK26 pisze:Na początek po wym sondy trzeba zrobic adaptacje na PB. Sprawdź jak auto bedzie jeździc na odpietej sondzie, ECU dobierze sobie wartość zastępczął i wtedy nie bedzie miała wpływu zła praca sondy.