[2.0 16V ACE LPG] niskie ciśnienie
[2.0 16V ACE LPG] niskie ciśnienie
witam. Do wymiany mam uszczelkę pod klawiaturą gdyż pojawił się olej w otworach na kable WN. Przy okazji sprawdziłem ciśnienie na tłokach i rezultat nie był zadowalający: 8,2 8,1 8,0 8,3. Uszczelka pod głowicą cała jak i również pod misą olejową.
Pytanie:
Czy to ciśnienie jest akceptowalne? Dodam iż większych problemów z silnikiem nie mam (oprócz przepływki - ale to już osobny temat ) Czekam na opinie. Aha - silnik ma przejechane 400tys. km. Pozdrawiam
Pytanie:
Czy to ciśnienie jest akceptowalne? Dodam iż większych problemów z silnikiem nie mam (oprócz przepływki - ale to już osobny temat ) Czekam na opinie. Aha - silnik ma przejechane 400tys. km. Pozdrawiam
Kiepściutkie to ciśnienie... praktycznie dolna granica przewidziana przez producenta (7,5). dobrze że przynajmniej w miarę równo. Podejrzewam że jak go zagrzejesz dobrze, to jeszcze trochę spadnie.
Rozumiem, że mechanik wie że przy pomiarze trzeba trzymać gaz wciśnięty do oporu?
Pozwól na odrobinę uszczypliwości: co, gaz rozwalił przepływeczkę?
Mam kompletną z rozdzielaczem i regulatorem ciśnienia - od ACE z A6 rok 96 100% ok, jakby co ->priv
Rozumiem, że mechanik wie że przy pomiarze trzeba trzymać gaz wciśnięty do oporu?
Pozwól na odrobinę uszczypliwości: co, gaz rozwalił przepływeczkę?
Mam kompletną z rozdzielaczem i regulatorem ciśnienia - od ACE z A6 rok 96 100% ok, jakby co ->priv
he he niestety mylisz się kolego przepływka cała (wizualnie )... problem z potencjometrem przepływki (viewtopic.php?t=18717 ) przez co nie mogę dojść do ładu z utrzymaniem wolnych obrotów.co, gaz rozwalił przepływeczkę?
Z zawodu informatyk a moje hobby to samochodziki więc poprawie swój błąd i podam wartości ciśnienia przy rozgrzanym silniku i wciśniętym pedałem do oporu dzięki za infoRozumiem, że mechanik wie że przy pomiarze trzeba trzymać gaz wciśnięty do oporu?