Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio 2.0 ABK]-wolne obroty silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
amrk1

[Audi Cabrio 2.0 ABK]-wolne obroty silnika

Post autor: amrk1 » 05 lis 2008, 15:19

Witam. Mam problem z Audi Cabrio B4 silnik 2.0 ABK.Na wolnych obrotach i tylko wtedy od czasu do czasu spadają obroty silnika na chwilę po czym wraca do normalnej stabilnej pracy.Dzieje sie tak co jakies 3-4 min czasem częsciej.Sprawdzałem lampą stroboskopową iskrę i zanika ona na wszystkich cylindrach w czasie tego wachnięcia obrotow.Silnik jednak nie gasnie.Gdyby Ktoś mógł pomóc mi w tym problemie byłbym wdzięczny.

Zapoznaj sie proszę z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2008, 11:00 przez amrk1, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 05 lis 2008, 16:14

Popraw temat, tzn. jego nazwę wg schematu.
A co do twojego problemu, sprawdził bym najpierw kopułkę,palec i kable WN. Możliwe też że coś z cewką może być. Posprawdzaj i powiedz czy jest ok.

amrk1

[Audi Cabrio 2.0 ABK]-wolne obroty silnika

Post autor: amrk1 » 08 lis 2008, 10:57

Może nie dokładnie opisałem problem.Otóż,świece nowe przewody ok,cewka ok zasilanie na cewce nie zanika znaczy to że to nie WN.Teraz diagnostyka:caly czas pojawia sie błąd czujnika spalania stukowego (sporadyczny)Co jeszcze zauważyłem: po odpięciu wtyczki od zaworu wolnych obrotów (obroty trochę wzrastają) nie ma efektu spadania obrotów.Zawór sprawdzony sprawny i czysty.Na lampie stroboskopowej jest taki efekt jakby zabrakło iskry ale moim zdaniem to przekłamanie bierze sie z chwilowej zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu (wachniecie obrotow). Co Wy na to?

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 08 lis 2008, 14:49

skoro pojawia się bład czujnika spalania stukowego to bym się jemu przyjrzał dokładnie. Jeśli masz możliwość to podmień od kogoś, ważna tam jest siła dokręcania do bloku trzeba użyć klucza dynamometrycznego. Stukowiec wpływa na wartość kąta zapłonu i uszkodzony może powodować zmiany obrotów silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl