Witam. Mam nastepujacy problem z moim autem, chodzi o wymiane łożyska amortyzatora przedniego. Chce sie za to zabrac sam poniewaz nie lubie oddawac auta w rece naszych super fachowcow. Nadmienie ze nie mam dwoch lewych rak wiec prosze powstrzymac ewentualne uwagi;)W zwiazku z powyzszym mam pytanko co do czesci. Na stronce Febi znalazlem dwa rodzaje łożysk do tego samego rocznika i modelu i nie wiem które jest do mojego auta. Jesli ktos moglby mi pomoc w tym problemie to bede wdzieczny. i nie piszcie ze mi dobiora w sklepie bo bylem w 5 punktach i nie wiedza ktory jest wlasciwy. W sumie nie mam pojecia dlaczego sa dwa rozne egzemplarze do tego modelu i rocznika. Poza tym moze ktos ma jakis schemat takiej przedniej kolumny lub moze jakies rady co do wymiany albo jakies pomocne linki. Bardzo prosze o pomoc bo juz nie moge scierpiec tego stukania zawieszenia a wiem ze to jest wlasnie przyczyna bo wszystko inne na szarpakach bylo sprawdzane dokladnie.pozdro!!!!i z gory dzieki:)
Na przyszłość proszę używaj TAGów.
[80 B4 ACE 2.0 16V] Wymiana łożyska amortyzatora
[80 B4 ACE 2.0 16V] Wymiana łożyska amortyzatora
Ostatnio zmieniony 08 lis 2008, 17:39 przez daro78, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie w serwisie będą tylko wiedzieli.
Przyczyna jest taka, że skoda wychodziła w dwóch wersjach.
Wersji oszczędnej i nie oszczędna, brzmi dziwnie, ale tak było po to, aby zejść z kosztów produkcji, aby była bardziej konkrecyjnej cenie.
Naprzykład tarcze były zwykłe a nie wentylowane i wiele innych takich dziwadeł
Ale to było na początku produkcji tego modelu
a co do rad tam nie ma nic skoplikowanego musisz mieć sciągacz do sprerzyn.
A amortyzator dopiero dokreć po opuszczeniu auta
Przyczyna jest taka, że skoda wychodziła w dwóch wersjach.
Wersji oszczędnej i nie oszczędna, brzmi dziwnie, ale tak było po to, aby zejść z kosztów produkcji, aby była bardziej konkrecyjnej cenie.
Naprzykład tarcze były zwykłe a nie wentylowane i wiele innych takich dziwadeł
Ale to było na początku produkcji tego modelu
a co do rad tam nie ma nic skoplikowanego musisz mieć sciągacz do sprerzyn.
A amortyzator dopiero dokreć po opuszczeniu auta
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Kolego o czym Ty w ogółe piszesz? Jaka skoda? Temat był już kiedyś poruszany i o ile dobrze pamiętam są dwa rodzaje wysokości tego łożyska, które również z tego co pamiętam wynosi 23mm lub 25mm i jedno było stosowane na złą nawierzchnie dróg. Dla siebie szukaj łożyska z zielonym spodem. Jak się mylę to nich ktoś mnie poprawi.L_BUBU pisze:Panowie w serwisie będą tylko wiedzieli.
Przyczyna jest taka, że skoda wychodziła w dwóch wersjach.
Wersji oszczędnej i nie oszczędna, brzmi dziwnie, ale tak było po to, aby zejść z kosztów produkcji, aby była bardziej konkrecyjnej cenie.
Naprzykład tarcze były zwykłe a nie wentylowane i wiele innych takich dziwadeł
Ale to było na początku produkcji tego modelu
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko