Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0+LPG;115KM;SEDAN] Zawieszający się wentylator

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wojtas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2008, 14:20
Lokalizacja: Chrzanów

[2.0+LPG;115KM;SEDAN] Zawieszający się wentylator

Post autor: wojtas3 » 08 lis 2008, 20:04

Witam,
Mam czasem problem z moją niunią. Natomiast, zdarza się że zawiesza się wentylator i nie wyłącza. Drugi objaw i przyczyna to że temparatura nie chce przynajmniej na wskaźniku spadać. Nie wiem czy ma dochodzić jakiś wężyk do miejsca gdzie przy silniczku wentylatora poniżej wtyczki zasilającej jest kawałek rurki, chyba tam jest czujnik, ale nie jestem pewny. Prosiłbym o informacje.Jeszcze tylko do głowy mi przychodzi to, że przy zakładaniu LPG coś mi koleś pomeresił.

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 08 lis 2008, 20:12

Hej, problem masz dziwny bo u mnie po zalozeniu gazu bylo i jest wszystko ok.
Napisz skad jestes jak cos mozemy sie spotkac i porownasz sobie u mnie sposob podlaczenia rurek od gazu. Hmm moze byc tez tak ze masz zapowietrzony uklad i cos zle dziala. wiec tak jak pisalem daj znaka skad jestes to sie moze zgramy, pozdro

wojtas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2008, 14:20
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: wojtas3 » 08 lis 2008, 20:13

Chrzanów, mielibyśmy do siebie ok 100km. :) chyba że zdjęcie mógłbyś zrobić i na maila przesłać?

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 09 lis 2008, 10:35

Wiesz co tak sobie mysle ze fotka za bardzo nie pomoze bo jest za duzo kabli ale pojde do auta i spisze dokladnie jak jest podlaczony parownik hmm pod wzgledem ktory waz do ktorego kabla. Hmm ale jesli ci sie zawiesza wiatrak to moze to byc przyczyna uszkodzonego termostatu poniewaz silniki ABK maja cos takiego jak czujnik temperatury wtryskow i jesli termostat jest uszkodzony to auto ma ponad 100 stopni i on automatycznie uruchamia wiatraki aby chlodzily samochod i one tak moga chodzic okolo 5 min. Ja mam tak ze late czy to jesienia jak auto sie zagrzeje od wolnej jazdy i go zgasze to po paru minutach mi sie zalaczaja i tak smigaja.
Wiec opisz moze lepiej ten problem, pozdro :)

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 10 lis 2008, 14:37

ten kawałek rurki przy silniczku wentylatora to odprowadzenie ciepłego powietrza z silniczka. Wiatrak jak się kręci to chłodzi silniczek, tam nic ma nie być, żadne wężyki rurki czujniki itp. Zrób test , jak silnik osiągnie temperaturę na wskaźniku kiedy powinien włączyć się wentylator zmierz temperaturę termometrem w zbiorniczku wyrównawczym (uwaga ciśnienie jest duże NIE POPARZ się!!!) powinna być ok 95-98C, jeśli wentylator się nie załączy odepnij wtyczkę od czujnika w chłodnicy i zewrzyj kabelki do siebie na krótko> jeśli wentylator zacznie chodzić to do zmiany czujnik. Jeśli nie to trzeba sprawdzić przekaźnik wentylatorów (nie wiem który to ale trzeba poszukać). Oczywiście najpierw trzeba sprawdzić czy układ jest dobrze odpowietrzony!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl