Witam serdecznie.
Dostalem w prezencie od Brata kości spryskiwaczów reflektorów, do zderzaka Coupe B3.
Są w idealnym stanie. Chcialbym zalozyć je na wiosne, i do tego czasu dobrze przygotować sie z montażem - wiedzą i dodatkowymi cześciami.
Wiem ze trzeba ściagnac zderzak ( po uprzednim demontażu kierunków i halogenów ) czyli mocowanie trzeba rozkrecic i sruby przy nadkolach. Problem z wycięciem otworów ( wywiercenie malym wiertelkiem kilku otworów i rozpilowanie - dobry sposób?)Czy każdy zderzak ma uchwyty mocujące spryski, jesli oryginalnie ich nie posiadal?Jak wyglada temat z instalacja?( podlaczenie do jednej pompki trójnika i wyporwadzenie wężyków do kosci - najprostrzy sposób?Czy jedna pompka podola?A moze cisnienie bedzie za duze w kosciach a zmniejszy sie przez to w cisnienie w dyszach na szybe?Moze byc taki problem?)Cz zbiorniczek w Coupe posiada podlaczenie na druga pompke?
Wiele pytań, ale bardzo zależy mi na podlaczeniu kości;]
Wraz ze skóra BRA, beda świetnie wygladaly;]
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... catid,140/
[Coupe 8B]Montaż spryskiwaczy reflektorów
[Coupe 8B]Montaż spryskiwaczy reflektorów
Ostatnio zmieniony 10 lis 2008, 19:58 przez MaroAudi, łącznie zmieniany 1 raz.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Tu masz opis viewtopic.php?t=12758&start=0 z tym że ty masz inne spryski więc otwory na nie będziesz musiał zrobić delikatnie inne
Do montażu potrzebne ci są jeszcze rurki na płyn, zbironiczek+pompka, zaworki spiętrzające, wiązka.
Jeżeli chodzi o zbiorniczek to jest tak jak napisał jmm w b3 były dwa odzielne (chyba takie)
W wersji po lifcie wystarczy wymienić jeden na większy z dwoma pompkami
Z wycinaniem otworów nie ma problemów (sposób przez siebie zaproponowany jest jak najbardziej dobry) od wew strony zderzaka są juz przygotowane wycięcia do przykręcenia jedynie od zew trzeba naciąć. Sprysk jest szerszy niż potrzebne wejście do zamontowania jego więc możesz śmiało ciąć :mrgreen:
Potrzebne są takie dziurki:
U mnie to wyglądało tak:
Do montażu potrzebne ci są jeszcze rurki na płyn, zbironiczek+pompka, zaworki spiętrzające, wiązka.
Jeżeli chodzi o zbiorniczek to jest tak jak napisał jmm w b3 były dwa odzielne (chyba takie)
W wersji po lifcie wystarczy wymienić jeden na większy z dwoma pompkami
Z wycinaniem otworów nie ma problemów (sposób przez siebie zaproponowany jest jak najbardziej dobry) od wew strony zderzaka są juz przygotowane wycięcia do przykręcenia jedynie od zew trzeba naciąć. Sprysk jest szerszy niż potrzebne wejście do zamontowania jego więc możesz śmiało ciąć :mrgreen:
Potrzebne są takie dziurki:
U mnie to wyglądało tak: